سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
فراخوان عضویت در سازمان مردم نهاد

مسئول کمیته روابط عمومی "گروه ناب" از آغاز مرحله اول عضوگیری سازمان مردم نهاد اجتماعی "جمعیت نواندیش بصیر" خبر داد.

 

بهمن شریفی فقیه مسئول کمیته روابط عمومی "گروه ناب" با اشاره به موضوع فعالیت سازمان مردم نهاد اجتماعی "جمعیت نواندیش بصیر" گفت؛ کلیه فعالیت های جمعیت، غیر سیاسی و غیر انتفاعی و غیر دولتی بوده و در موضوع اجتماعی با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و اساسنامه می باشد.

وی در خصوص اهداف جمعیت گفت؛ شناسایی مشکلات و معضلات اجتماعی و تلاش در جهت آموزش های شهر نشینی به اقشار جامعه و همچنین استفاده از پتانسیل های افراد تأثیر گذار جامعه به خصوص در زمینه های اجتماعی و مدیریت شهری و ترویج فرهنگ ها و الگوهای اسلامی در زندگی روزمره مردم و به طور کلی نگاه ویژه به مباحث محله محوری در پایتخت و توجه به نظر و خواسته اهالی محله با توجه به فرهنگ و نیازهای خاص محلی از جمله اهداف این جمعیت می باشد.
شریفی روش اجرای اهداف جمعیت در تهران را این چنین عنوان نمود؛ تقسیم بندی پهنه های گوناگون در تهران و شناخت فرهنگ های محلی با تمرکز بر شناخت کلی از پایتخت و استفاده از نخبگان محلی در جهت ترویج آموزش های شهروندی با رویکرد محله محوری.
وی در خصوص شرایط عضویت افزود؛ براساس ماده 10 اساسنامه جمعیت؛ سکونت در شهر تهران، دارا بودن 18 سال تمام، عدم وابستگی به گروه های معاند از شرایط عضویت در جمعیت می باشد که در این مرحله، عضوگیری به صورت عادی صورت گرفته و پس از ثبت نام، تکمیل اطلاعات و تأیید نهایی، فرد عضو جمعیت خواهد شد.
مسئول کمیته روابط عمومی "گروه ناب" در پایان گفت؛ حق عضویت سالیانه اعضاء مبلغ 50 هزار تومان می باشد که صدور کارت عضویت، گواهی عضویت و بهره مندی از سایر خدمات توسط سازمان مردم نهاد صورت میگیرد.
بنابر این گزارش، علاقه مندان به موضوعات اجتماعی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی گروه ناب به نشانی www.nabgroups.ir  مراجعه و فرم عضویت را تکمیل نمایند.

 

لینک فرم عضویت



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]