سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخص لعنت کننده دشنام دهنده، طعنه زنِ به مؤمنان، بد زبانِ ناسزاگوی و گدایِ سِمِج را دشمنمی دارد . [امام باقر علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
دبیر دومین «جشنواره هنر دهم» منصوب شد

دومین جشنواره «هنر دهم» در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه کار خود را در تهران آغاز کرد.

به گزارش ایلنا؛ مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره هنر دهم، دبیر این رویداد اجتماعی- فرهنگی را منصوب کرد. در متن این حکم انتصاب آمده است؛

جناب آقای مهدی جمشیدی

به موجب این حکم و نظر به تجربه و تخصص جنابعالی، به پیشنهاد شورای سیاستگذاری جشنواره به عنوان «دبیر دومین جشنواره هنر دهم» منصوب می‌شوید.

جشنواره «هنر دهم» علاوه بر جایگاه فرهنگی و هنری خود به جهت ارتباط گسترده با نوجوانان و جوانان جامعه، از حساسیت و اهمیت بسیاری برخوردار است. این ویژگی، لزوم دقت و تدبیر در تمامی مراحل برنامه ریزی و اجرای جشنواره را دو چندان می‌کند.

دومین جشنواره «هنر دهم» اینبار در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود و توجه خاص به علایق، خواسته‌ها و نیازهای این مقطع سنی ویژه و بهره گیری از رهنمود‌های صاحبنظران می‌تواند زمینه ساز برپایی رویدادی موفق و اثرگذار در نسل پر شور و امید کشور عزیزمان باشد.

پیشنهاد الگوهای مناسب مدل مو به جامعه به ویژه قشر جوان و تشویق آنان به بهره گیری از مدل‌های بومی که متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اصیل ایرانی است – از اهداف و دغدغه‌های این شورا و کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دومین جشنواره هنر دهم در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه در گروه سنی کودک و نوجوان و رده سنی 6 تا 18 سال در تهران برگزار می‌شود و اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور این رویداد را برگزار و مجری طرح آن گروه اجتماعی ناب می‌باشد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]