سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
باشگاه عکاسان دارالفنون راه اندازی شد

 همزمان با ایام الله دهه فجر، "باشگاه عکاسان دارالفنون" فعالیت خود را به طور رسمی در تهران آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه ناب، عصر روز چهارشنبه، هجدهم بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر، "باشگاه عکاسان دارالفنون" فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد مهدی تدین موغاری مدیر مسئول مرکز آموزش‌های هنری و سینمایی دارالفنون در مراسم آیین افتتاحیه باشگاه عکاسان دارالفنون گفت؛ از ابتدای تاسیس آموزشگاه تاکنون، بیش از 7 هزار هنرجو در دوره‌های عکاسی آموزش دیده اند که قصد داریم در باشگاه از فعالیت‌های این عزیزان استفاده نماییم.

تدین اشاره‌ای هم به جشنواره‌های عکاسی کرد و افزود؛ قصد داریم در سال 97 با همکاری سایر نهادهای فرهنگی شهر تهران، جشنواره‌های مختلفی را در زمینه عکاسی برگزار نماییم.

مهدی جمشیدی مدیر باشگاه عکاسان دارالفنون در ادامه این مراسم در خصوص اهداف تاسیس باشگاه گفت؛ برگزاری کارگاه‌های کاربردی، برگزاری اردوهای تخصصی، نشست های نقد عکس، استفاده از عکاسان در سرویس های خبری گروه رسانه ای ناب و دیگر موارد مرتبط در دستورکار باشگاه قرار خواهد گرفت.

جمشیدی در ادامه افزود؛ در حقیقت باشگاه محلی برای گردهم آوردن هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی است که از همین جا از همه عکاسان شهر تهران دعوت میکنم عضو باشگاه شوند تا از خدمات کاربردی، تخصصی ما بصورت رایگان بهره مند شوند.

بنابر این گزارش؛ در این مراسم از لوگو و کارت عضویت باشگاه عکاسان دارالفنون رونمایی شد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]