سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
لزوم برخورد دستگاه قضا با عروسک گردان ها!

یک فعال اجتماعی و رسانه ای گفت؛ وقت آن رسیده است که دستگاه قضا با عروسک گردان ها برخورد جدی کند و نتیجه آن را به استحضار عموم برساند.


مهدی جمشیدی با اشاره به تصمیم جدی دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت؛ برخورد با هر جرمی و در هر سطحی که صورت می پذیرد یک خواسته عمومی است و نباید رسیدگی قضایی با محاکمه یک شخص و یا چند شریک جرم به پایان برسد.


وی اشاره ای به عروسک گردان های مفسدان اقتصادی کرد و افزود؛ متهم ردیف اول هر جرم به خصوص در موضوع اقتصادی به تنهایی نمیتواند جرم کلان را سازماندهی کند و به طور یقین توسط عده ای ذی نفوذ هدایت و پشتیبانی می شوند که ضرورت دارد دستگاه قضا به اصطلاح عروسک گردانان مفسد اقتصادی را شناسایی و علیه آنان اعلام جرم کند.


جمشیدی با اشاره به اصطلاح عروسک گردان ها گفت؛ اینکه عده ای تحت پوشش ناشناس و با استفاده از رانت های دولتی و حکومتی از یک یا چند مفسد اقتصادی حمایت می کنند و سالیان دراز شناسایی آنان طول خواهد کشید و با یک رد صلاحیت تمام میشود! منطقی نیست و در گام دوم انقلاب محاکمه آنان نیز باید به یک خواست عمومی تبدیل شود.  


این فعال رسانه ای در پایان با اشاره به رضایت عمومی از اقدامات اخیر قوه قضاییه گفت؛ محاکمه متهمان ردیف اول و ... خوب است اما کافی نیست و باید افراد پشت پرده مفسدان اقتصادی نیز شناسایی، محاکمه و معرفی شوند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]