سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی خدا برای آن که چون خشمگین شود، بردباری کند، قطعی است [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
قدردانی از برنامه تلویزیونی جمعه تعطیل نیست

شورایاری محله طرشت با انتشار بیاینه ای ازعوامل سازنده برنامه تلویزیونی "جمعه تعطیل نیست" به منظور معرفی محله طرشت  قدردانی کرد.

دبیر شورایاری محله طرشت در بیانیه خود بر نقش موثر صدا و سینما تاکید کرد و افزود: تولید برنامه هایی با مضامین اجتماعی، فرهنگی  گام مفیدی از سوی شبکه تهران بوده است که سبب ترویج فرهنگ محله نشینی در جامعه خواهد شد.

جمشیدی در این خصوص گفت؛ برای بار دوم است که محله طرشت از رسانه ملی معرفی میشود که نشان از اهمیت و هویت محله طرشت در شهر تهران می باشد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
سرداران شهید و شهدای محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب عرشیان (فرهنگ نامه شهدا) خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: کتاب عرشیان(فرهنگ نامه شهدا) سرداران شهید و شهدای محله طرشت آماده چاپ میباشد.

جمشیدی در این خصوص گفت، این کتاب برای اولین بار در مقیاس محله در شهر تهران منتشر میشود و به سفارش شورایاری محله طرشت آماده و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر میباشد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص محتوای کتاب گفت؛ اسامی 100 شهید گرانقدر محله طرشت بصورت لیستی و تعداد 14 شهید با درج مشخصات و فرازی از دل نوشته شهید و مشخصات 50 شهید هم بصورت کادری منتشر خواهد شد.

جمشیدی در خصوص جمع آوری اطلاعات شهدای محله افزود؛ متأسفانه پس از گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس، بانک کامل و جامعی از اطلاعات شهدا در دسترس نبود و تیم پژوهشی نواندیش بصیر با تحقیقات میدانی و پژوهش محلی توانستند اطلاعات 100 شهید گرانقدر محله را جمع آوری و به روز نمایند.

مدیر عامل گروه نواندیش بصیر در خصوص اجرای این طرح گفت؛ پس از انتشار عرشیان محله طرشت در نظر است با مشارکت شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایر محله های شهر تهران این کتاب تهیه و منتشر گردد.

جمشیدی در خصوص توزیع کتاب افزود؛ در نظر است پس از آماده شدن کتاب، مراسم رونمایی در یکی از مساجد محله با حضور خانواده معظم شهدا برگزار گردد.

ایشان در خصوص فعالیت های شورایاری محله طرشت گفت؛ به سفارش شورایاری محله طرشت و همت گروه نواندیش بصیر، پیش از این 3 شماره گاهنامه اطلاع رسانی، 1 جلد کتاب گزارش عملکرد شورایاری و کتاب بام تهران(بانک اطلاعات محله طرشت) منتشر و توزیع گردیده است.

وی در خصوص اطلاع رسانی از عملکرد شورایاری به اهالی محله افزود؛ گروه نواندیش بصیر با در دست داشتن بانک اطلاعات شماره های همراه ساکنین محله در 4 بلوک تقسیم شده، کلیه عملکرد شورایاری را با ارسال پیامک انبوه به اطلاع ساکنین رسانده است.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
فراخوان نخستین جشنواره \هنر دهم\ منتشر شد

نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین‌های مدل مو مردانه برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره "هنر دهم" با رویکرد ترویج الگوهای آرایش و پیرایش و همسو با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در بخش برترین‌های مدل مو مردانه برگزار می‌شود.

این جشنواره قرار است به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمستان 93 برگزار شود و مجری طرح آن "گروه نواندیش بصیر" است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از ثبت نام در دبیرخانه با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده است وارد عرصه رقابت شوند.

شرکت کنندگان باید دارای پروانه کسب و یا شاغل در واحد صنفی دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران باشند و در انتخاب مدل به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ غرب، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن در انظار عمومی توجه نمایند.

شاخص‌های امتیاز بندی مدل‌ها عبارتند از: انتخاب مدل بر مبنای فرهنگ ایرانی، خط بندی، سشوار و فرم بندی، محو سازی مو در کنار خط ها، هماهنگی اصلاح مو با الگوی مرفولوژی، استفاده صحیح از حالت دهندگان است. سن مدل‌های انتخابی باید بالای 18 سال تمام باشد.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 5 دی ماه اعلام شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره تلفن 77625493 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی: تهران، دروازه شمیران، ابتدای خیابان برادران قائدی(هدایت سابق)، کوچه زرافشان، پلاک 12، اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، طبقه همکف، دبیرخانه نخستین جشنواره "هنر دهم" مراجعه کنند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
اولین جشنواره برترین های مدل مو

دبیرخانه نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

هفته گذشته مهدی جمشیدی طی حکمی از سوی مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران به سمت دبیر نخستین جشنواره برترین‌های مدل مو مردانه منصوب شد. جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: در چند روز گذشته مدیران بخش های مختلف این جشنواره منصوب شدند و دبیرخانه جشنواره در طبقه همکف ساختمان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران مستقر شده است.

جمشیدی افزود: این جشنواره قرار است به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمستان امسال برگزار شود. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از ثبت نام در دبیرخانه با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده وارد عرصه رقابت شوند و پس از ثبت نام، هر آرایشگری پس از آرایش موی مدل مخصوص خود، تصاویر آن را به دبیرخانه ارسال کند تا در انتخاب برترین‌ها شرکت داده شود.

او ادامه داد: مدل‌های شرکت کننده توسط هیات داوران ارزیابی و براساس مولفه‌های تعیین شده امتیاز بندی می‌شوند و در نهایت 40 مدل برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند معرفی شده و به عنوان برترین های مدل موی مردانه ایرانی-اسلامی در سال 93 انتخاب می‌شوند.

دبیر جشنواره در خصوص گستره فعالیت نخستین جشنواره برترین‌های مدل مو مردانه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس سیاست‌های کلان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، این جشنواره در سطح شهر تهران برگزار و سال دوم در سطح استان تهران، سال سوم کشوری و از سال چهارم  به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به متولیان برگزاری جشنواره و مسابقه های آرایشگری افزود: طبق قانون نظارت بر اینگونه برنامه‌ها از وظایف کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود و اجرای آن بر عهده اتحادیه صنف مربوطه است. به همین دلیل شرکت‌های خصوصی و سایر دستگاه‌های ذی ربط نمی‌توانند نسبت به برگزاری جشنواره و مسابقه آرایشگری اقدام کنند.

مهدی جمشیدی در مورد جوایز جشنواره گفت: به برگزیدگان این مسابقه تندیس برترین‌ها و لوح تقدیر اهدا می‌شود و برای اولین بار در کشور، 40مدل برگزیده در ژورنال "هنردهم" به عنوان اولین ژورنال مدل موی مردانه ایرانی چاپ و از آن در جشن بزرگ آرایشگران که در اسفند ماه برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

او ادامه داد: کمیته داوران این جشنواره از میان اعضای هیات مدیره، پیشکسوتان آرایشگری و جوان‌ترین آرایشگران انتخاب می‌شوند و همچنین 3 نفر عضو ناظر هم بر روند کار کمیته داوران نظارت دارند.

جمشیدی در پایان به شرایط شرکت کنندگان در جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان باید دارای جواز کسب و یا شاغل در واحد صنفی دارای پروانه کسب باشند و در انتخاب مدل به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ غرب، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن در انظار عمومی توجه نمایند.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 5 دی ماه اعلام شده و دبیرخانه جشنواره همه روزه از ساعت 9 تا 14 آماده ثبت نام از متقاضیان شرکت در نخستین جشنواره برترین‌های مدل موی مردانه است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره با دبیرخانه جشنواره به شماره 77625493 (خانم بهرامی) از شنبه تا چهارشنبه 9صبح تا 14 بعدازظهر تماس بگیرند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
مدیران جشنواره مدل مو مردانه منصوب شدند

مدیران نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه طی حکمی از سوی دبیر جشنواره منصوب شدند.

 

مهدی جمشیدی دبیر نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه طی احکامی، مدیران بخش های مختلف این رویداد فرهنگی، هنری را منصوب کرد.

در متن احکام مدیران، دبیر جشنواره به محور های همچون بهره گیری از آداب و رسوم فرهنگی جامعه، تلاش برای برگزاری جشنواره ای استاندارد و هم شأن با الگوهای ایرانی_اسلامی، توجه به سبک زندگی اجتماعی و همچنین تلاش جهت مشارکت آحاد آرایشگران و هنرمندان شهر تهران اشاره نموده است.

بنابر این گزارش؛ وجیهه رسولی(مدیر اجرایی)، روح الله تونی فیروزکلا(مدیر فنی)، بهمن شریفی فقیه(مدیر ارتباطات و روابط عمومی)، علیرضا باقری(مدیر پشتیبانی)، کبری کریمی(مدیر امور هنری) و الهام حدادی(مدیر هماهنگی و برنامه ریزی)  به عنوان مدیران نخستین جشنواره برترین های مدل موی مردانه انتخاب شدند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رمضانی نژاد، دکتر علی باصری، دکتر احمد کمالی و مختار شادمان فر به عنوان مشاورین جشنواره، دبیر نخستین جشنواره برترین های مدل مو مردانه را همراهی میکنند.

بنابر این گزارش؛ این جشنواره به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد و ریاست شورای سیاستگذاری این جشنواره را حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
سازمان مردم نهاد 'نواندیش بصیر' رسمیت یافت

کمیته ارتباطات و روابط عمومی "جمعیت نو اندیش بصیر" از صدور پروانه فعالیت این سازمان مردم نهاد توسط فرمانداری تهران خبر داد.

 

در متن مجوز فعالیت آمده است؛ در اجرای اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تصویب نامه شماره 27862 ت 31281 ه مورخ 8/5/84 هیأت وزیران، پروانه فعالیت سازمان مردم نهاد "جمعیت نو اندیش بصیر" به شماره ثبت 34384 صادر می گردد تا با رعایت مقررات تصویب نامه مذکور و در چهار چوب اساسنامه مصوب با موضوع  "اجتماعی"  فعالیت نماید.

بهمن شریفی فقیه رییس کمیته ارتباطات و روابط عمومی "جمعیت نواندیش بصیر" در این خصوص گفت؛ پس از انجام مراحل اداری و قانونی ثبت سازمان مردم نهاد، در مورخ 28/2/93 طی نامه شماره 1141/1/93، از سوی فرمانداری تهران، موافقت نامه اصولی با فعالیت این نهاد به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران اعلام و پس از صدور آگهی و روزنامه رسمی، پروانه فعالیت "جمعیت نو اندیش بصیر" با موضوع اجتماعی توسط فرمانداری تهران صادر و در دوم شهریور ماه  به مدیر عامل این جمعیت اعطا گردید.

شریفی در خصوص نوع فعالیت سازمان مردم نهاد "جمعیت نو اندیش بصیر" افزود؛ کلیه فعالیت های جمعیت، غیر سیاسی و غیر انتفاعی و غیر دولتی بوده و در موضوع اجتماعی با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و اساسنامه فعالیت خواهد نمود.

وی در خصوص اهداف جمعیت گفت؛ شناسایی مشکلات و معضلات اجتماعی و تلاش در جهت آموزش های شهر نشینی به اقشار جامعه و همچنین استفاده از پتانسیل های افراد تأثیر گذار جامعه به خصوص در زمینه های اجتماعی و مدیریت شهری و ترویج فرهنگ ها و الگوهای اسلامی در زندگی روزمره مردم و به طور کلی نگاه ویژه به مباحث محله محوری در پایتخت و توجه به نظر و خواسته اهالی محله با توجه به فرهنگ و نیازهای خاص محلی از جمله اهداف این جمعیت می باشد.

شریفی روش اجرای اهداف جمعیت در تهران را این چنین عنوان نمود؛ تقسیم بندی پهنه های گوناگون در تهران و شناخت فرهنگ های محلی با تمرکز بر شناخت کلی از پایتخت و استفاده از نخبگان محلی در جهت ترویج آموزش های شهروندی با رویکرد محله محوری.

بهمن شریفی فقیه در پایان افزود، در اولین جلسه داخلی جمعیت، چارت سازمانی و سرفصل های آموزش های شهروندی مطرح و مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، محدوده فعالیت سازمان مردم نهاد اجتماعی "جمعیت نو اندیش بصیر" در سطح شهرستان تهران می باشد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
تشکیل کمیته خیرین در محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت از تشکیل کمیته خیرین در محله طرشت خبر داد و گفت: به زودی این کمیته با حضور مسوولین و خیرین محله تشکیل خواهد شد.


مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این باره افزود: محله طرشت از محله های صاحب نام و قدمت دار تهران می باشد که در ضلع جنوب غربی منطقه 2 واقع گردیده است و با توجه به بافت سنتی و مذهبی این محله و وجود افراد و خانواده های بی بضاعت و همچنین فعالیت برخی از خیرین در محله، باعث گردید که تشکیل کمیته خیرین محله طرشت در دستور کار این شورا قرار گیرد.

جمشیدی گفت: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورایاری محله طرشت که از سال 87 آغاز گردید، حدود 40 خانواده نیازمند شناسائی گردیده که همه ساله توسط شورایاری و شهرداری، به این افراد کمک های نقدی و غیر نقدی اعطا شده است.

وی در خصوص اعضاء این کمیته اظهار داشت؛ اعضاء ثابت کمیته خیرین محله طرشت متشکل از: دبیر شورایاری محله، شهردار ناحیه، مدیر محله، یک نفر نماینده از مدارس دولتی محله، یک نفر نماینده از بسیج، یک نفر نماینده از کمیته امداد منطقه 2 و یک نفر نماینده از خیرین محله خواهد بود و اعضاء متغیر آن را، اعضاء شورایاری محله، خیرین محله، مسوولین هیأت های مذهبی محله تشکیل خواهند داد.

دبیر شورایاری محله طرشت در پایان افزود؛ انشاء اله پس از پایان ماه مبارک رمضان، این کمیته تشکیل و هریک از جلسات آن با محوریت یکی از مساجد محله برگزار خواهد شد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
ضیافت افطاری نیازمندان محله طرشت برگزار شد

دبیر شورایاری محله طرشت گفت: ضیافت افطاری نیازمندان محله طرشت با حضور جمعی از دبیران شورایاری منطقه 2 و مسئولان محله طرشت برگزار شد .

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت اظهار داشت:  برگزاری مراسم افطاری ایتام و نیازمندان با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت، هیئت مذهبی صاحب الزمان(عج) محله طرشت، و جمعی از خیرین ، روز پنجشنبه در حسینیه فاطمیون غرب تهران برگزار شد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور 110 نفر از ایتام و نیازمندان محله طرشت، جمعی از دبیران شورایاری منطقه 2، جمعی از مدیران محله های منطقه 2، مسوولین خانه های 14 گانه مدیریت محله طرشت و جمعی از اهالی محله طرشت برگزار گردید.

دبیر شورایاری محله طرشت ضمن انتقاد از عدم حضور مدیران شهرداری منطقه 2 به خصوص ناحیه 5 بیان داشت: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورایاری محله طرشت، همه ساله در ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری برای نیازمندان و ایتام محله برگزار می گردد ، که امسال بر خلاف سالهای گذشته، از دبیران شورایاری و مدیران محله های منطقه 2 هم دعوت بعمل آمد.

جمشیدی در پایان افزود؛ تا کنون حدود 40 خانواده از نیازمندان و افراد بی بضاعت محله را شناسایی نمودیم و در تلاش هستیم تا کلیه خانواده های بی بضاغت محله طرشت را شناسائی نمایم تا با مشارکت شورایاری و خیرین محله بتوانیم در ایام و مناسبت های مختلف به نوعی یاری رسان این عزیزان باشیم.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
مجموعه جنگل پرماجرا

روابط عمومی خانه فیلم پروان اظهار داشت: 4 قسمت از مجموعه "جنگل پرماجرا" جهت دریافت پروانه نمایش خانگی تحویل سازمان سینمایی شد.

 

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان از پایان تدوین و صداگذاری 4 قسمت از مجموعه عروسکی_ انیمیشن "جنگل پرماجرا" خبرداد و گفت: این مجموعه در 24 قسمت توسط خانه فیلم پروان در حال تولید است که 4 قسمت آن جهت دریافت پروانه نمایش در شبکه خانگی، تحویل سازمان سینمایی گردید.


مهدی جمشیدی مدیر ارتباطات و روابط عمومی این مجموعه عروسکی_انیمیشنی که برای مخاطبان گروه سنی کودکان در حال تولید است گفت: در این سریال که به صورت تلفیق بازی عروسک و محیط انیمیشن ساخته شده است، عروسک ها با بازی انواع حیوانات به ایفاء نقش می پردازند و در جنگل انیمیشنی، شاهد اتفاقات  و داستان های جذابی برای کودکان خواهیم بود.


به گفته وی: ساخت چنین مجموعه ای با این متریال برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است که تهیه کنندگی آن را امیر پورکیان و کارگردانی را محمد علی وهاج به عهده دارد.

بنابر این گزارش؛ پس از دریافت پروانه نمایش، پخش قسمت های اول و دوم آن در نیمه اول مردادماه در سراسر کشور آغاز می گردد و در حال حاضر، مقدمات جذب اسپانسر تبلیغاتی  با رویکرد کودک و نوجوان در دست اقدام است.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
بازدید رئیس شورای شهر تهران از محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت گفت: رئیس شورای شهر تهران جمعه از محله‌های جنوبی منطقه دو از جمله محله طرشت بازدید خواهد کرد.

مهدی جمشیدی، شورایار منطقه دو گفت: در ادامه بازدیدهای هفتگی رئیس شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی این هفته میهمان منطقه دو است.
 
وی افزود: از محله‌های جنوبی منطقه دو شامل محله‌های طرشت، تیموری، زنجان و همایونشهر و برق آلستوم بازدید خواهد شد.
 
وی در ادامه بیان داشت: در این بازدید از مرکز توانبخشی فرخنده، پایانه جانبازان که قرار است به موزه اتوبوس‌های قدیمی تبدیل شود و بقعه شیخ عبدالله طرشتی و مراکز قدیمی مانند گرمابه‌ها و اصناف قدیمی بازدید به عمل می‌آید.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]