سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! آموزگاران را ببخشای ـ سه بار فرمود ـ و عمرشان را طولانی کن وکسب و کارشان را رونق بخش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
خنده های آتوسا

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند...

 

«خنده‌های آتوسا»


تهیه کننده: امیر پورکیان

کارگردان: علیرضا فرید

محصول: خانه فیلم پروان

پخش: نسیم صبا

تولید: 1393


طراحی پوستر:  بهزاد خورشیدی و محمد روح الامین

بزودی اکران در سینماهای سراسر کشور...

 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
درخشش سحر نظام دوست در تله فیلم سلوی

تله فیلم سلوی در نیمه اول آذر ماه توسط شرکت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری ناب، تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر و تهیه‌کنندگی حبیب الله کاساز، برای جمعی از اهالی سینما و عوامل فیلم شامگاه پنجشنبه 21 آبان، در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد

در این مراسم که اجرای آن را بهنوش بختیاری برعهده داشت، حبیب اله کاسه ساز تهیه کننده آثاری همچون «اخراجی‌های یک و دو» و ملودرام خانوادگی «سلوی» به مهمانان خیر مقدم گفته و از تلاش دست اندرکاران و عوامل و همچنین شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا برای به ثمر رسیدن فیلم و پخش آن تشکر و قدردانی کرد.

همچنین محمد آهنگر کارگردان فیلم سلوی نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم از بازی خوب امیریل ارجمند، رامین راستاد و سحر نظام دوست قدردانی و اظهار کرد: سحر نظام دوست که چند سالی است به سینمای ایران معرفی شده ثابت کرد توانایی‌های بسیاری دارد و امیدوارم در سینما بدرخشد.

در فرهنگ لغت «سلوی» به معنای نوعی پرنده بهشتی است و البته نامی که در جنوب کشور متداول است؛ در این فیلم هم نام کاراک‌تر اصلی داستان سلوی با بازی خانم سحر نظام دوست است.

در این مراسم به عوامل و بازیگران فیلم و همچنین تعدادی از بازیگران مهمان هدایایی از طرف شرکت صنعتی پاک لوس‌تر اهدا شد.

تله فیلم "سلوی" که از شورای نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش درجه «» ب «» دریافت کرده در نیمه اول آذر ماه توسط شرکت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

 

 

 

   *************
اخبار پایتخت را در کانال تلگرام "پایگاه خبری شهر تهران" دنبال کنید 

   telegram.me/nabteh



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
نمایشگاه عکس آخرین در نیمه باز در تهران

مجموعه عکس نوستالژی درب های قدیمی روستاهای شهرستان اردستان و بخش زواره به نمایش گذاشته می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، مینا قاسمی زواره، درباره نمایشگاه عکس "آخرین در نیمه باز" گفت؛ این نمایشگاه مجموعه عکس نوستالژی از درب های قدیمی روستاهای شهرستان اردستان و بخش زواره است که به صورت نمادین، تلخی مهاجرت از روستاها و خالی شدن آنها را با درهای بسته شده و قفل زده به نمایش درمی آورد.

به گفته این عکاس جوان؛ نمایشگاه شامل 22 قاب از 22 روستای شهرستان اردستان و بخش زواره است که در این سالها فراز و نشیب های زیادی داشته و دست خوش تغییرات خوب و بد بسیاری شده است.

مینا قاسمی که در حوزه فیلمسازی هم فعالیت میکند میگوید؛ مجموعه عکس این نمایشگاه که از زادگاه پدر و مادرم انتخاب شده، مشتی از خروار در سطح کلان کشوری می باشد که فقط دارای جغرافیای مشخص است و یادآور روستاهایی است که روزگاری پر رونق داشته و اکنون به دلیل مهاجرت صاحبان یا فوت بزرگان به اماکن خالی از سکنه تبدیل شده اند.

وی در ادامه میافزاید؛ آنچه نمایشگاه "آخرین در نیمه باز" برای آن تلاش کرده، یادآور شدن همین عدم فراموشی بخش بزرگی از سرزمین ماست به نام روستاها که به جرم ناتوانی در رسیدن به تجدید، تنها و خالی مانده اند.

مینا قاسمی که کاردانی خود را در رشته کارگردانی گذرانده است درباره این نمایشگاه میگوید؛ عکس های نمایشگاه همه شبیه هم هستند؛ در یک زاویه، یک قاب با یک رنگ سیاه و سفید و قفل های رنگی که نشان از بسته شدن سالها خاطره و روزگارانی پرهیاهوست. این درها شبیه هم هستند که بینندگان باید متفاوت نگاه کنند تا به عمق حرف های پشت این درهای بسته پی ببرند.

مینا قاسمی با پشت سرگذاشتن 25 بهار در عمر خود و پشتکار در عکاسی و همچنین اخذ مدرک کارشناسی در رشته عمران روستایی میگوید؛ "آخرین در نیمه باز"، آخرین عکس این مجموعه می باشد که پایان سخن این درها با بازدیدکنندگان است.

قاسمی در پایان ضمن تشکر از آقایان حامد ریاحی، عباسعلی عامری، حسین قاسمی و سرکار خانم زهرا قاسمی افزود؛ پژوهش و آماده سازی این نمایشگاه حدود 5 ماه به طول انجامید.

 

 

بنابراین گزارش؛ نمایشگاه عکس "آخرین در نیمه باز" کاری از مینا قاسمی زواره در روزهای 11 تا 18 آبان، از ساعت 9 الی 19 در فرهنگسرای اخلاق، نگارخانه کلک خیال واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، دایر می باشد و بازدید برای عموم آزاد است.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
سردبیر پایگاه خبری شهر تهران منصوب شد

طی ابلاغی از سوی مدیر مسئول، بهمن شریفی فقیه به سمت سردبیر پایگاه خبری شهر تهران منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، در متن این ابلاغ  آمده است:

جناب آقای بهمن شریفی فقیه

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و براساس آیین نامه داخلی وظایف مدیر مسئول، به موجب این ابلاغ به سمت "سردبیر پایگاه خبری شهر تهران" منصوب می شوید.

اطلاع رسانی صحیح در چارچوب اخلاق حرفه ای به منظور هدایت افکار عمومی با بهره مندی از دقت، صحت و جامعیت در تولید، پخش و پردازش اخبار جهت انعکاس صحیح و مطلوب فعالیت های مجموعه عظیم دستگاههای خدمات رسان شهر تهران با همکاری کلیه اعضاء مورد تأکید می باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تجارب همکاران و همچنین دوری جستن از هرگونه وابستگی های سیاسی و جناحی، تمامی تلاش خود را در ایفای وظایف محوله بکار گیرید.

بنابر این گزارش؛ بهمن شریفی فقیه دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه می باشد.
از جمله سوابق ایشان می توان
به مدیر ارتباطات و روابط عمومی شورای اسلامی نسیم شهر، رییس کمیته ارتباطات و روابط عمومی جمعیت نواندیش بصیر، عضو تحریریه نشریه هنر دهم، مسئول روابط عمومی مسکن مهر صنعتی شماره یک تهران و ..... اشاره نمود. 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
اخبار تهران را در تلگرام دنبال کنید

کانال ویژه پایگاه خبری شهر تهران در نرم افزار تلگرام راه اندازی شد.

 

گروه نواندیش بصیر با هدف انتشار سریع اخبار شهر تهران، اقدام به ایجاد کانال ویژه خبری در نرم افزار تلگرام نموده است.

از مزیتهای این امکان ویژه تلگرام می توان به نامحدودی در تعداد اعضاء و عدم امکان مشاهده لیست و اسامی اعضاء توسط کاربران اشاره کرد.

همچنین با توجه به اینکه فقط ادمین گروه امکان انتشار مطلب دارد، امنیت گروه بالا رفته و رباتها دیگر امکان حضور در گروه را نخواهند داشت.

نکته ضروری آنکه برای استفاده از این امکان حتما باید تلگرام خود را بروز رسانی کرده و نسخه 3.2.1 نصب کنید.

کانال تلگرام فعلا فقط در تلفن های همراه قابل استفاده است.

 

telegram.me/nabteh_ir



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
کنگره نخستین فرمانده شهید سپاه برگزار می شود

اولین کنگره یادبود نخستین فرمانده شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی برگزار می گردد.

 

 امیر پورکیان، عضو ستاد کنگره بزرگداشت نخستین فرمانده شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، از برگزاری اولین کنگره یادبود سرلشگر شهید مهندس محمدرضا پورکیان خبر داد.

به گفته وی، مراسم یادبود این شهید بزرگوار به همت سپاه صاحب الزمان(عج) در روز چهارشنبه 22 مهرماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

این کنگره قرار است با اجرای محمدرحمان  نظام اسلامی و سخنرانی دکتر محسن رضایی، با حضور همرزمان شهید و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش غیور ایران برگزار گردد.

بنابر این گزارش؛ محمدرضا در سال 1338 در شهرستان آغاجاری ـ امیدیه استان خوزستان متولد شد. پورکیان اولین فرمانده شهید سپاه پاسداران در دفاع مقدس است که در خطه دلاور خیز خوزستان در نبرد تن با تانک در سن 21 سالگی و در بیست و سوم مهر سال 59 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و حماسه ای ماندگار را برای نسل امروز و فردای ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

یادآور می شود مستند این شهید بزرگوار در حال تولید می باشد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
نشست خبری مدیرعامل ایرتویا برگزار شد

عضو انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به وجود برخی ابهامات در مورد نحوه اجرای دستورا‌لعمل واردات خودرو و روش تعیین اصالت خودروهای وارداتی، گفت: با توجه به افزایش تعرفه موثر واردات خودرو، قیمت خودروهای وارداتی کاهش نخواهد یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، عبدالرضا فهیمی در یک نشست خبری درباره چشم‌انداز قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی اظهار داشت: انتظار کاهش قیمت در جامعه شکل گرفته، اما موضوع مهم در واردات خودرو، نرخ تعرفه مؤثر واردات است که ارتباطی با ارز آزاد و کاهش قیمت آن ندارد، بلکه بر مبنای ارز مبادله‌ای تعیین می‌شود که ارزش آن امسال 200 تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به سهم بالای تعرفه در تعیین قیمت تمام شده خودروی وارداتی ادامه داد:‌ افزایش نرخ ارز مبادله‌ای، مزیت کاهش نرخ ارز آزاد را از بین می‌برد، هر چند امیدواریم با بهبود روابط سیاسی، بتوانیم با شرکت‌های مادر تولید‌کننده خودرو در خارج ارتباط مستقیم تجاری برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اتفاق خاصی در کاهش قیمت خودرو پیش‌بینی نمی‌شود و نهایتاً ممکن است این رقم حدود 2 تا 3 درصد باشد، اما اگر متغیرها در جهت مساعد قرار نگیرند ممکن است 10 تا 15 درصد افزایش قیمت داشته باشیم.

فهیمی در ادامه با اشاره به تدوین طرح ساماندهی واردات خودرو و ابلاغ آن از سوی وزارت صنعت به شرکت‌های واردکننده خودرو، گفت: در حال حاضر تعرفه واردات خودروهای با حجم موتور کمتر از 2 هزار سی‌سی، 40 درصد و خودروهای با حجم موتور 2 هزار تا 2500 سی‌سی 55 درصد است، اما دریافت انواع عوارض باعث شده تا نرخ مؤثر این تعرفه‌ها برای یک خودروی تیپ 20 هزار دلاری به ترتیب 107 و 124 درصد باشد.

وی افزود: در حال حاضر بابت واردات خودرو علاوه بر تعرفه، هزینه‌هایی مانند اسقاط خودروی فرسوده، عوارض نوسازی ناوگان آمبولانس کشور،‌ عوارض شماره‌گذاری و مالیات بر ارزش افزوده نیز اخذ می‌شود که باعث افزایش قیمت تمام‌شده واردات خودرو شده است.

وی با بیان اینکه بابت شماره‌گذاری هر دستگاه خودروی خارجی در کشور باید 4 دستگاه خودروی فرسوده از رده خارج شود، اظهار داشت: سال گذشته 300 هزار دستگاه خودروی فرسوده با هزینه‌ خریداران خودروهای خارجی نوسازی شده است.

عضو انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به واردات 105 هزار دستگاه خودرو به کشور طی سال گذشته، گفت:‌ 5 درصد از ارزش این خودروها بابت نوسازی ناوگان آمبولانس کشور پرداخت شده که معادل با ارزش 5 هزار دستگاه خودرو وارداتی بوده است.

وی با بیان اینکه واردات خودرو به کشور بدون حمایت ارزی و با ارز آزاد صورت می‌گیرد، گفت:‌ نرخ مؤثر ارز در واردات خودرو 6500 تا 7000 تومان است که در مقایسه با واردات 5 میلیارد دلاری لوازم آرایش، رقم پایینی است و علاوه بر این، واردات خودرو با شفافیت و پرداخت مالیات انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها باعث توقف واردات خودرو به کشور از طریق خرید از شرکت‌های مادر شده است،‌ گفت:‌ امیدواریم در آینده این مشکلات برطرف شود و بتوانیم خودرو را به طور مستقیم از شرکت‌های خارجی خریداری کنیم.

فهیمی با بیان اینکه 20 تا 25 درصد فعالیت واردات خودرو به کشور توسط نمایندگان رسمی انجام می‌شود، اظهار داشت: برخی واردکنندگان متفرقه منتظر هستند برایشان مجوز واردات و ثبت سفارش صادر شود تا بدون داشتن پروانه فروش، برای واردات خودرو و عرضه آن با استفاده از خدمات پس از فروش توسط نمایندگان رسمی اقدام کنند.

وی توضیح داد:‌ این واردکنندگان متفرقه به صورت غیرشفاف و با استفاده از کارت‌های بازرگانی افراد دیگر نسبت به واردات خودرو اقدام می‌کنند و در دریافت مالیات بر ارزش افزوده مانند ما با آنها برخورد نمی‌شود.

وی افزود: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده، در زمان واردات خودرو توسط نمایندگان رسمی، مالیات بر ارزش افزوده در گمرک بر مبنای ارز مبادله‌ای محاسبه و دریافت می‌شود و پس از فروش خودرو نیز مابه‌التفاوت ارزش خودروی وارد شده و خودروی فروخته شده در کشور محاسبه و دریافت می‌شود، اما این اتفاق در مورد واردکنندگان متفرقه صورت نمی‌گیرد.

عضو انجمن واردکنندگان خودرو اظهار داشت:‌ برای حل این مشکل،‌ طرح ساماندهی واردات خودرو در وزارت صنعت شکل گرفت و فشارهای زیادی از سوی شورای رقابت مبنی بر انحصاری بودن واردات خودرو توسط واردکنندگان رسمی مطرح شد.

وی با بیان اینکه طبق این طرح، نمایندگان رسمی باید خدمات پس از فروش خودروهای واردشده توسط واردکنندگان متفرقه را بر عهده بگیرند، گفت:‌ نمایندگان رسمی باید اصالت خودروی واردشده را تأیید کنند، در حالی که مشخص نیست آیا خودروی واردشده توسط افراد متفرقه واقعاً از شرکت مادر خریداری شده یا خیر و در چنین شرایطی، پذیرفتن خدمات پس از فروش این نوع خودروها برای نمایندگی‌های رسمی هزینه‌بر خواهد بود.

مدیر عامل ایرتویا در ادامه با بیان اینکه در مورد نحوه اجرای دستورا‌لعمل واردات خودرو با مشکل روبرو هستیم گفت: اگر واردکنندگان متفرقه، خودروی اصیل وارد کنند ما در تأیید آن مشکلی نداریم، اما مسئله مورد بحث، روش تعیین اصالت خودروهای وارداتی است و تضمینی وجود ندارد که خودروی واردشده دچار تغییراتی نشده باشد و اصالت آن حفظ شده باشد.

فهیمی افزود: بررسی در این مورد ادامه دارد تا راهکار لازم برای آن مشخص شود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
جدیدترین مدل های موی مردانه ایرانی منتشر شد

نمونه های مدل مو مردانه ایرانی منتشر شد.

 

برای اولین بار در کشور، نمونه های مدل مو مردانه ایرانی با نام "هنر دهم" منتشر شد.

بنابر این گزارش، در اسفندماه سال گذشته و در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنر دهم، از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" رونمایی گردید.
ژورنال "هنر دهم" به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر گردیده است.

 

برای مشاهده اینجا کلیک کنید



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
دریا و ماهی پرنده بر روی فرش فیروزه ای

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» طی مراسمی برای اولین بار در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درمی آید.

 

مراسم رونمایی و فرش فیروزه ای فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان، چهارشنبه دهم دی ماه با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار می شود.

 

اسامی برخی از بازیگران و عوامل پشت صحنه پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده"

 
امیر پورکیان
تهیه کننده
فریبا خلیلی
مدیر تولید
مهدی آقایی
برنامه ریز
توماج گودرزی
مدیر تدارکات
مهدی جمشیدی
مدیر روابط عمومی
علیرضا بختیاری
مدیر مالی
سحر زرندی
دستیار برنامه ریز
 امیر توسلی                 
مهرداد غفارزاده
آهنگساز
کارگردان
حمیدرضا غفارزاده
دستیار کارگردان
فرحناز خسروآبادی
منشی صحنه
نوید صلاحی
دستیار کارگردان
مازیار نوروزی
دستیار کارگردان
دانیال غفارزاده
دستیار کارگردان
علی احسانی
عکاس
پیام نصیری خرم
فیلمبردار پشت صحنه
مرتضی غفوری
مدیر فیلمبرداری
اسماعیل واشقانی
دستیار فیلمبردار
محسن بوجنوردی
دستیار فیلمبردار
حسین نادری
دستیار فیلمبردار
هادی افشار
صدابردار
محسن پرهیزکاری
دستیار صدا
مهیار ریحان صفت
دستیار صدا
شاهین یارمحمدی
تدوین
عظیم مرکباتچی
نقاش
قاسم ترکاشوند
طراح صحنه
سعید پیرهادی
دستیار صحنه
وحید زارعمند
مدیر صحنه
علی سوادی
دستیار صحنه
امیر حسین موسوی
دستیار صحنه
مهناز نوروزی
دستیار لباس
مریم محمد پور
دستیار لباس
مریم اطیابی
طراح گریم
سعید سرابی
دستیار گریم
مهشید متهیر پسند
دستیار گریم
همایون ارشادی
بازیگر
نیوشا ضیفمی
بازیگر
نادر فلاح
بازیگر
امیر حسین رستمی
بازیگر
سید جواد طاهری
بازیگر
علی اکبر صحرایی
بازیگر
ارشیا طالبی
بازیگر
محمد رحمانی
بازیگر
محمد حسین عدلی
بازیگر
یاشار حمید زاده
بازیگر
مازیار نوروزی
بازیگر
محسن تمیزی
بازیگر


نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
انتخابات شورایاریها در تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها بر اساس هماهنگی با فرمانداری و هیئت نظارت حداکثر تا 24بهمن ماه صورت می‌گیرد و 15دی ماه نیز زمان ثبت نام از داوطلبان است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر(ناب)، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری زمان انتخابات شورایاری‌های محلات اظهار داشت: با وجود یک سال تلاش برای فراهم شدن شرایط ایده آل 15دی ماه برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها در نظر گرفته شده است به طوری که زمان برگزاری انتخابات در تاریخ 24بهمن به فرمانداری و هیئت نظارت پیشنهاد شده است.

وی با بیان تغییرات حاصل شده در شرایط و آیین نامه‌ها برای افراد شرکت کننده در انتخابات تصریح کرد: هفته جاری میزان تحصیلات و سن علاقمندان به شرکت در شورایاری‌ها در صحن شورای شهر تهران ارائه و در صورت تصویب به نامزدها ابلاغ می‌شود البته در صورت تصویب نشدن شرایط از طرف شورای شهر، ملاک عمل بر اساس آیین نامه‌های قبلی انجام می‌گیرد.
 
طلایی در پایان با اشاره به تشکل هر منطقه از 9نفر از اعضای ستاد شورایاری تاکید کرد: درصدد بهره بردن از فرصت کم برای برگزاری انتخابات با شکوه در تهران هستیم.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
<      1   2   3      >
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]