سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
پایگاه خبری شهر تهران پنج ساله شد

راه اندازی "پایگاه خبری شهر تهران" در پائیز 1391 برنامه ریزی و نسخه آزمایشی آن در دی ماه همان سال رونمائی شد.

 

بهار 91 بود که ایده راه اندازی رسانه ای برای شهر تهران در دستورکار قرار گرفت، در همان بهار، وبلاگ خبری را با نام ناب تهران(هفته نامه الکترونیکی شهر تهران) راه اندازی نمودیم، با گذشت زمان و تحقیق و بررسی و استفاده از نظرات دوستان رسانه ای، ایده راه اندازی پایگاه خبری شهر تهران به ذهن رسید، پایگاهی که وابستگی جناحی نداشته باشد و از امکانات گروه و شخصی استفاده نکند، تا بتواند آنچه را اتفاق افتاده است منتشر نماید نه آنچه را که میخواهند!

پاییز همان سال، طراحی و برنامه نویسی سایت انجام شد، به طوری که مخاطب بتواند خبر مورد علاقه خود را در محیطی قابل دسترس پیدا کند و از آن بهره ببرد.

رویکرد رسانه ای پایگاه خبری شهر تهران به گونه ای بود و هست که فقط اخبار شهر تهران را پوشش دهد و تلاش میکند اخبار تمام سازمانهای خدمات رسان تهران را منتشر نماید نه سازمانی خاص !

بالاخره در دی ماه سال 1391 از نسخه آزمایشی پایگاه خبری شهر تهران رونمایی شد، پایگاهی که تاکید دارد به هیچ گروه و شخصی وابسته نیست و تاکنون از هیچ گونه امکانات دولتی و سازمانی استفاده نکرده است و بصورت کاملا خودگران اداره میشود و موفقیت خود را در گرو همین خط مشی میداند و بس!

اینک که 5 سال از آغازبکار پایگاه خبری شهر تهران میگذرد، روزانه بیش از 30 هزار نفر از  این سایت بازدید میکنند که این خود نشان دهنده استقبال شهروندان تهرانی از اخبار منتشر شده سایت است.

و کلام آخر؛
از شهروندان تهرانی و مخاطبین پایگاه خبری شهر تهران که در طول این 5 سال ما را یاری نمودند تشکر میکنم و از همه همکاران خود در تحریریه پایگاه خبری شهر تهران که بدون هیچ گونه چشم داشت مالی تاکنون در کنار تیم رسانه ای ما عاشقانه فعالیت داشته اند قدردانی نموده و امید است در سالهای پیش رو بتوانیم هرچه بهتر و حرفه ای تر درکنار مخاطبین خود باشیم.

امید است از این پایگاه خبری، اعتدال و عقلانیت برآمده و رسالت خود را تا به امروز به عنوان یک رسانه مردمی به انجام رسانده باشد.انشاءالله

 

مهدی جمشیدی

مدیر مسئول گروه ناب



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]