سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو دعوى خلاف هم نیست جز که یکى را روى در گمراهى است . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
شهید قاسم سلیمانی زنده شد!

مهدی جمشیدی با اشاره به آیه مبارکه سوره آل عمران گفت؛ اقدام مجرمانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی محکوم است، اما آنها نام و نهضت او را در جهان زنده کردند.

جمشیدی با انتشار پیام تسلیت به ملت ایران به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت؛ اینکه میگویند حاج قاسم سلیمانی شهید شد در مقام فرش صادق است و بی شک او به همراه همرزمانش در جایگاه و منزلت عرشیان زنده است و بزودی نهضت او به جهانیان ثابت خواهد شد.

پیام تسلیت تهران رسانه؛

روح شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» ملکوتی شد

مدیر مسئول تهران رسانه ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت؛ بی شک مشیت الهی، شهادت سردار رشید اسلام در این برهه از زمان را رقم زده است و خون آن شهید و همراهانش برکات الهی را برای ملت ایران نازل خواهد کرد.

به گزارش تهران رسانه ؛ مهدی جمشیدی با انتشار پیامی؛ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم میهن دوست ایران تسلیت گفت.

بی تردید شهادت، حیات جاودان و پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است و بی شک مشیت الهی برآن بوده است که در این تاریخ و زمان خاص شهادت آن بزرگوار و همراهانش رقم بخورد.

اینجانب به نمایندگی از همکاران خودم در تهران رسانه؛ شهادت این پاسدار دلاور و تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران خصوصاً مردم عزیز استان تهران، تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد شهید، علو درجات و برای خانواده محترم و معزز، شکیبایی و اجر الهی مسئلت دارم.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]