سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گمشده مؤمن است . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
انتشار بانک اطلاعات شهدای محله طرشت

برای اولین بار صورت میگیرد

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب بانک اطلاعات شهدای  محله طرشت خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات  شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: محله طرشت  در شمال شرقی میدان آزادی قرار دارد و از محله های ناحیه 5 منطقه 2 محسوب می شود.

جمشیدی در خصوص شهدای محله طرشت گفت: متأسفانه تا کنون بانک جامع و کاملی از شهدای گرانقدر محله  تهیه نشده است و به همین منظور، شورایاری محله طرشت به صورت تحقیق میدانی نسبت به شناسایی اطلاعات شهدای محله اقدام نموده و تا کنون بیش از 70 شهید محلی شناسایی گردیده است.

دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه افزود: برخی از شهدا ساکن محله بوده و خانواده محترم آنان هم اکنون ساکن محله می باشند و معبری در محله به نام شهید مزین گردیده است و برخی از خانواده ها پس از شهادت فرزندشان، از محله طرشت عزیمت نموده اند که در نظر است با جلسه مشترکی که با شهرداری، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم داشت نسبت به تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت اقدام نماییم.

جمشیدی در خصوص انتشار کتاب بانک اطلاعات شهدای محله طرشت گفت: با پیشنهاد اینجانب و تصویب شورایاری محله طرشت، مقرر شد برای اولین بار، کتاب بانک اطلاعات شهدای محلی، ویژه محله طرشت تا پایان اردیبهشت ماه تهیه و منتشر گردد.

بنا بر این گزارش : در دوره سوم فعالیت شورایاری ها در تهران ، محله طرشت موفق به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی، انتشار سه شماره گاهنامه اطلاع رسانی، یک جلد بولتن گزارش عملکرد و همچنین چاپ بام طرشت (بانک اطلاعات محله طرشت) گردیده است .

دبیر شورایاری محله طرشت در آخر افزود: از کلیه مطلعین و خانواده های محترم شهدای محله طرشت  استدعا داریم تا نسبت به تکمیل اطلاعات شهدای خود ، از تاریخ 16 فروردین لغایت 31 فروردین 92 ، همه روزه از ساعت 10 الی 15 به سرای محله طرشت واقع در خیابان شهید حمید صالحی، نبش خیابان شهید ولدخانی جنوبی مراجعه نمایند. 

 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]