سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
رقابت 3 کاندیدای شاخص در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات

نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات هفته آینده برگزار می شود.

 

به گزارش تهران رسانه ؛ نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات در روز یکشنبه 29 آبان 1401 برگزار خواهد شد و مدیران مسئول رسانه‌ها از سراسر کشور به صورت الکترونیکی می‌توانند به یک نفر از افراد تایید صلاحیت شده رای دهند.

 

بنابر این گزارش؛ تا زمان تنظیم این خبر، آمار این دوره از انتخابات بشرح زیر است

 

تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده : 241

تعداد نامزدهای انصراف داده : 30

تعداد افراد واجد شرایط : 2,923

 

زمان برگزاری : یکشنبه 1401/08/29 ساعت 10:00 الی یکشنبه 1401/08/29 ساعت 16:00

زمان اعلام نامزدی : دوشنبه 1401/07/04 ساعت 00:00 الی شنبه 1401/07/16 ساعت 23:55

زمان اعلام انصراف از نامزدی : دوشنبه 1401/07/04 ساعت 00:00 الی شنبه 1401/08/28 ساعت 16:00

 

در این دوره از انتخابات تاکنون، 241 مدیر مسئول رسانه های مکتوب و الکترونیک در سراسر کشور نامزد انتخابات شده اند که رقابت بین 3 کاندیدای شاخص به صورت جدی تری قابل تصور است.

 

شما میتوانید برای مشاهده اسامی و سوابق کلیه نامزدهای ثبت نام کننده اینجا کلیک کنید

 

اسامی 3 کاندیدای شاخص در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات؛

 

رقابت 3 کاندیدای شاخص در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات

 

پدرام پاک آیین

شناسه : 2820

جنسیت : مرد

سن : 45

رسانه : دانش رسانه

نوع مجوز : چاپی

دوره انتشار : ماهنامه

 

 

مهدی جمشیدی

شناسه : 2144

جنسیت : مرد

سن : 43

رسانه : تهران رسانه

نوع مجوز : الکترونیک - برخط

دوره انتشار : پایگاه خبری

 

 

علی خضریان

شناسه : 2757

جنسیت : مرد

سن : 38

رسانه : دانشجویان مستقل

نوع مجوز : چاپی

دوره انتشار : فصلنامه



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد

سومین «عصرانه به وقت گردشگری» با موضوع «رسانه و گردشگری» و با حضور «مهدی جمشیدی مدیر مسئول تهران رسانه» در موزه رضا عباسی تهران برگزار شد.


به گزارش تهران رسانه ؛ سومین عصرانه به وقت گردشگری با حضور مهدی سیف مدیر ستاد گردشگری شهرداری تهران، مهدی جمشیدی مدیر مسئول تهران رسانه، هادی آفریده مستند ساز، حسن خسروی مدرس دانشگاه، سرکار خانم دکتر طیبه رضایی راد فعال رسانه ای و جمعی از فعالان گردشگری در موزه رضا عباسی تهران برگزار شد.
مهدی جمشیدی سخنران این نشست پیرامون بررسی موضوع رسانه و گردشگری گفت؛ رسانه باید در خدمت گردشگری باشد تا بتوانیم‌ کشورمان را به جهانیان معرفی کنیم و چهره ایی که دنیا از ما می شناسد را تغییر دهیم.
جمشیدی در ابتدا به جایگاه صنعت گردشگری ایران در جهان اشاره کرد و افزود؛ در بین 5 قاره کره زمین، قاره آسیا در صنعت گردشگری شاخص است و این درحالی است که کشور ایران نیز در بین 205 کشور دنیا و 48 کشور قاره آسیا جزو کشورهای فعال این صنعت قرار دارد.
مدیر مسئول تهران رسانه در خصوص جایگاه ایران در صنعت گردشگری گفت؛ حضور 2 الی 4 میلیون گردشگر در سال باعث شده است که ایران در رتبه 35 از بین 185 کشور قرار بگیرد که با اقدامات کارشناسی میتوان در بین 10 کشور برتر جهان در صنعت گردشگری قرار گرفت.
این فعال رسانه ای در خصوص نقش شهر تهران در صنعت گردشگری و جذب گردشگر افزود؛ تهران با دارا بودن بیش از 2 هزار مرکز و مکان تفریحی و گردشگری در بین 43 شهر استان تهران و 31 استان کشور توانسته است سهم به سزایی را در جذب گردشگر ایفا نماید.
وی در ادامه به موضوع رسانه و گردشگری پرداخت و ضمن انتقاد از عدم توجه فعالان این حوزه یادآور شد؛ کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری و رسانه به اشتباه رسانه را در سایت و فضای مجازی خلاصه کرده اند که این تفکر به طور کامل غلط و غیرکارشناسی است.
جمشیدی به دسته بندی ماهیتی رسانه در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت؛ "خانواده، هنر، ورزش، آموزش، تولید، مد، غذا، سلامت، دین، جشنواره و تبلیغات" هرکدام می توانند نقش رسانه را در گردشگری ایفا نمایند که به اختصار به مواردی از آنها اشاره نمود.
خانواده و گردشگری؛ در درون خانواده می توان به کودکان، بانوان و سالمندان اشاره نمود که هریک به تنهایی نقش رسانه را خواهند داشت.
با تربیت و پرورش کودکان و معرفی جاذبه های گردشگری به صورت میدانی، هریک از آنها می توانند در محیط مدرسه و هم سالان خود نقش رسانه را داشته باشند.
کانون های گردشگری محله با آموزش گردشگری بانوان می توانند هریک از آنها را به یک رسانه تاثیرگذار در سطح محله تبدیل و تربیت نمایند.همچنین با سرمایه گذاری بر روی سالمندان می توان آنان را به سرمایه های رسانه انسانی در سطح افراد تأثیرگذار تبدیل نمود.
هنر و گردشگری؛ سینما، تأتر، نقاشی، عکاسی و سایر هنرهای هفت گانه می بایست پیوست های گردشگری برای آثار خود تعریف نمایند تا به رسانه ای تأثیرگذار تبدیل شوند، به خصوص سینما و صنعت فیلم سازی می تواند تأثیرگذارترین رسانه در معرفی مکان های گردشگری کشور باشد.
ورزش و گردشگری؛ همه کشورهای دنیا در کنار ورزش به صنعت گردشگری نیز توجه دارند که در ایران این موضوع نه تنها توجه ای به آن نمی شود بلکه سخت گیری هایی به دلیل موضوعات امنیتی صورت می گیرد که می توان فعالیت های ورزشی را با توجه به ورود ورزشکاران به کشور به رسانه ای جامع تبدیل نمود.
آموزش و گردشگری؛ کشورهای دنیا به ویژه کشورهای حوزه دریای خزر توانسته اند با تأسیس دانشگاههای بین المللی در جذب گردشگر فعال عمل نمایند که این موضوع نیز در کشور ایران مغفول مانده و سهم آموزش عالی در صنعت گردشگری ناچیز است و آموزش نیز نتوانسته است نقش رسانه را به درستی بازی نماید.
تولید و گردشگری؛ یکی از موضوعات مهم و درآمدزا، تولیدات و محصولات داخل است که در کشور توزیع و یا صادر می شود، محصولات تولیدی با توجه به هزینه های ثابت بسته بندی می توانند در کنار چاپ برند و توضیحات هر محصول، یک یا چند مکان گردشگری ایران را معرفی نمایند که همین امر می تواند محصول را به رسانه ای تأثیرگذار و فراگیر تبدیل نماید.
مد و گردشگری؛ همه ساله در کشورهای جهان، فستیوال های مد در موضوعات مد مو، مد لباس، و سایر موارد برگزار می شود که همین فستیوال ها با پیوست جذب گردشگر برگزار می شود که متأسفانه در ایران مدلباس برگزار می شود که نه تنها جذب گردشگر خارجی ندارد بلکه شهروندان داخل نیز از این موضوع بی اطلاع هستند.
غذا و گردشگری؛ یکی از رسانه های ماهیتی که می توان در صنعت گردشگری نقش ایفا نماید، غذا و فرهنگ تغذیه هر کشور است، در 40 سال گذشته نه تنها برندهای غذا مثل دیزی سنگی را نتوانسته اند در کشورهای جهان تأسیس نمایند، بلکه بیم آن دارند که برندهای خارجی در ایران شعبه و نمایندگی ایجاد کنند.
سلامت و گردشگری؛ از دیگر مواردی که می تواند در جذب گردشگر داخلی و خارجی فعال عمل نماید، بحث درمان و سلامت است، ایران می توانند با توجه به حضور متخصصان پزشکی، بیمارستان و هتل بیمارستان های مجهز را احداث نماید تا سلامت هم در ردیف رسانه گردشگری قرار بگیرد.
دین و گردشگری؛ همان طور که پوشیدن شلوارک کوتاه و پوشش غیرعرفی داخلی برای ایرانیان در سایر کشورها جذابیت دارد، برای گردشگران خارجی نیز پوشش اسلامی جذاب و قابل قبول است که متأسفانه با کج فهمی ها و اقدامات نادرست تاکنون نتوانسته ایم دین اسلام و مذهب شیعه را به جهانیان معرفی کنیم که متولیان امر می بایست از دین اسلام به عنوان رسانه جهان شمول برای اهداف گردشگری استفاده نمایند.
جشنواره و گردشگری؛ جشنواره ها به خودی خود می توانند نقش رسانه را در صنعت گردشگری ایفا نمایند، انواع جشنواره های محلی و منطقه ای می بایست با نگاه گردشگری و جذب توریسم برگزار شود.
تبلیغات و گردشگری؛ تبلیغات از اساسی ترین رسانه ها به خصوص در گردشگری محسوب می شود که نبود شماره گویای گردشگری و سایت جامع گردشگری این مهم را در کشور ایران کمرنگ نموده است. می توان همانند تبلیغات شماره تماس 113 و 114، شماره گویای گردشگری و سایت جامع گردشگری را در کشور تبلیغ نمود.


در ادامه حاضران در برنامه به تماشای مستند "صف سلام" نشستند.
این مستند مراحل مرمت و نصب نقاشی دیواری عهد قاجار به نام صف سلام را که تصویر فتحعلی شاه، فرزندان و نوادگانش را نشان می دهد، با رویکرد تاریخی و مرور بخشی از تاریخ دوره قاجار، به تصویر می کشد.
در ادامه، هادی آفریده کارگردان مستند "صف سلام" با بیان اینکه فیلم های سینمایی و مستند در معرفی جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند اظهار داشت: کار فرهنگی برای تاثیر گذاری نیازمند ممارست و سینمای مستند به عنوان یک ابزار فرهنگی بسیار قدرتمند و کارآمد است.
وی در خصوص رویکرد تاریخی مستند صف سلام عنوان کرد: ارائه اطلاعات تاریخی، در مخاطب ایجاد تعلق خاطر می کند و این آشنایی با تاریخ و حس تعلق خاطر، حفاظت از میراث تاریخی و فرهنگی را در پی دارد.
جلسه با پرسش و پاسخ در خصوص فیلم و حواشی آن ادامه یافت.
شایان ذکر است جلسات عصرانه به وقت گردشگری یک هفته در میان، یکشنبه ها با موضوعات متنوع و مرتبط با گردشگری، برگزار می شود.




نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
برگزاری نشست «رسانه و گردشگری» در تهران

سومین نشست «عصرانه به وقت گردشگری» سی ام تیرماه با موضوع «رسانه و گردشگری» در موزه رضا عباسی برگزار می شود.


به گزارش تهران رسانه ؛ ستاد گردشگری شهرداری تهران با اجرای جلسات "عصرانه به وقت گردشگری"، بر آن است تا در فضایی صمیمی، گفتگوهایی با محور گردشگری شهری با حضور هنرمندان، نویسندگان و فعالان عرصه گردشگری را در جهت ایجاد تعامل و هم اندیشی پایه گذاری کند.

هدف از برگزاری این جلسات ایجاد بستری مناسب برای انتقال تجربیات فعالان این حوزه و تقویت گفتمان گردشگری به ویژه تهرانگردی به عنوان یک عنصر فرهنگ ساز است.

شایان ذکر است؛ میهمان سومین جلسه "عصرانه به وقت گردشگری" با موضوع "رسانه و گردشگری"، «مهدی جمشیدی مدیر مسئول تهران رسانه» است که روز یکشنبه 30 تیر ماه 98، ساعت 16:30 در "موزه رضا عباسی" واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان برگزار خواهد شد.


شرکت در این نشست برای علاقه مندان به "رسانه و گردشگری" رایگان است



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
مدیر باشگاه عکاسان دارالفنون منصوب شد

مدیر مسئول مرکز آموزش های هنری، سینمایی دارالفنون، مهدی جمشیدی را به سمت مدیر "باشگاه عکاسان دارالفنون" منصوب کرد.
 

مدیر مسئول مرکز آموزش های هنری، سینمایی دارالفنون، مهدی جمشیدی را به سمت مدیر "باشگاه عکاسان دارالفنون" منصوب کرد.

به گزارش شارا؛ محمدمهدی تدین موغاری، مدیر مسئول مرکز آموزش های هنری_سینمایی دارالفنون طی حکمی، مهدی جمشیدی را به سمت مدیر "باشگاه عکاسان دارالفنون" منصوب کرد.

تدین گفت؛ از ابتدای تاسیس آموزشگاه تاکنون، بیش از 7 هزار هنرجو در دوره‌های عکاسی آموزش دیده اند که قصد داریم در باشگاه از فعالیت‌های این عزیزان استفاده نماییم.

وی اشاره‌ای هم به جشنواره‌های عکاسی کرد و افزود؛ قصد داریم در سال 97 با همکاری سایر نهادهای فرهنگی شهر تهران، جشنواره‌های مختلفی را در زمینه عکاسی برگزار نماییم.

مهدی جمشیدی مدیر باشگاه عکاسان دارالفنون در خصوص اهداف تاسیس باشگاه گفت؛ فعالیت رسمی باشگاه آغاز شده است و در سال جدید؛ برگزاری کارگاه‌های کاربردی، برگزاری اردوهای تخصصی، نشست های نقد عکس، استفاده از عکاسان در سرویس های خبری گروه رسانه ای ناب و دیگر موارد مرتبط در دستورکار باشگاه قرار خواهد گرفت.

جمشیدی در ادامه افزود؛ در حقیقت باشگاه محلی برای گردهم آوردن هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی است که از همین جا از همه عکاسان شهر تهران دعوت میکنم عضو باشگاه شوند تا از خدمات کاربردی، تخصصی ما بصورت رایگان بهره مند شوند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
باشگاه عکاسان دارالفنون راه اندازی شد

 همزمان با ایام الله دهه فجر، "باشگاه عکاسان دارالفنون" فعالیت خود را به طور رسمی در تهران آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه ناب، عصر روز چهارشنبه، هجدهم بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر، "باشگاه عکاسان دارالفنون" فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد مهدی تدین موغاری مدیر مسئول مرکز آموزش‌های هنری و سینمایی دارالفنون در مراسم آیین افتتاحیه باشگاه عکاسان دارالفنون گفت؛ از ابتدای تاسیس آموزشگاه تاکنون، بیش از 7 هزار هنرجو در دوره‌های عکاسی آموزش دیده اند که قصد داریم در باشگاه از فعالیت‌های این عزیزان استفاده نماییم.

تدین اشاره‌ای هم به جشنواره‌های عکاسی کرد و افزود؛ قصد داریم در سال 97 با همکاری سایر نهادهای فرهنگی شهر تهران، جشنواره‌های مختلفی را در زمینه عکاسی برگزار نماییم.

مهدی جمشیدی مدیر باشگاه عکاسان دارالفنون در ادامه این مراسم در خصوص اهداف تاسیس باشگاه گفت؛ برگزاری کارگاه‌های کاربردی، برگزاری اردوهای تخصصی، نشست های نقد عکس، استفاده از عکاسان در سرویس های خبری گروه رسانه ای ناب و دیگر موارد مرتبط در دستورکار باشگاه قرار خواهد گرفت.

جمشیدی در ادامه افزود؛ در حقیقت باشگاه محلی برای گردهم آوردن هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی است که از همین جا از همه عکاسان شهر تهران دعوت میکنم عضو باشگاه شوند تا از خدمات کاربردی، تخصصی ما بصورت رایگان بهره مند شوند.

بنابر این گزارش؛ در این مراسم از لوگو و کارت عضویت باشگاه عکاسان دارالفنون رونمایی شد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
پایگاه خبری شهر تهران پنج ساله شد

راه اندازی "پایگاه خبری شهر تهران" در پائیز 1391 برنامه ریزی و نسخه آزمایشی آن در دی ماه همان سال رونمائی شد.

 

بهار 91 بود که ایده راه اندازی رسانه ای برای شهر تهران در دستورکار قرار گرفت، در همان بهار، وبلاگ خبری را با نام ناب تهران(هفته نامه الکترونیکی شهر تهران) راه اندازی نمودیم، با گذشت زمان و تحقیق و بررسی و استفاده از نظرات دوستان رسانه ای، ایده راه اندازی پایگاه خبری شهر تهران به ذهن رسید، پایگاهی که وابستگی جناحی نداشته باشد و از امکانات گروه و شخصی استفاده نکند، تا بتواند آنچه را اتفاق افتاده است منتشر نماید نه آنچه را که میخواهند!

پاییز همان سال، طراحی و برنامه نویسی سایت انجام شد، به طوری که مخاطب بتواند خبر مورد علاقه خود را در محیطی قابل دسترس پیدا کند و از آن بهره ببرد.

رویکرد رسانه ای پایگاه خبری شهر تهران به گونه ای بود و هست که فقط اخبار شهر تهران را پوشش دهد و تلاش میکند اخبار تمام سازمانهای خدمات رسان تهران را منتشر نماید نه سازمانی خاص !

بالاخره در دی ماه سال 1391 از نسخه آزمایشی پایگاه خبری شهر تهران رونمایی شد، پایگاهی که تاکید دارد به هیچ گروه و شخصی وابسته نیست و تاکنون از هیچ گونه امکانات دولتی و سازمانی استفاده نکرده است و بصورت کاملا خودگران اداره میشود و موفقیت خود را در گرو همین خط مشی میداند و بس!

اینک که 5 سال از آغازبکار پایگاه خبری شهر تهران میگذرد، روزانه بیش از 30 هزار نفر از  این سایت بازدید میکنند که این خود نشان دهنده استقبال شهروندان تهرانی از اخبار منتشر شده سایت است.

و کلام آخر؛
از شهروندان تهرانی و مخاطبین پایگاه خبری شهر تهران که در طول این 5 سال ما را یاری نمودند تشکر میکنم و از همه همکاران خود در تحریریه پایگاه خبری شهر تهران که بدون هیچ گونه چشم داشت مالی تاکنون در کنار تیم رسانه ای ما عاشقانه فعالیت داشته اند قدردانی نموده و امید است در سالهای پیش رو بتوانیم هرچه بهتر و حرفه ای تر درکنار مخاطبین خود باشیم.

امید است از این پایگاه خبری، اعتدال و عقلانیت برآمده و رسالت خود را تا به امروز به عنوان یک رسانه مردمی به انجام رسانده باشد.انشاءالله

 

مهدی جمشیدی

مدیر مسئول گروه ناب



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
'ناب تهران' مجوز گرفت

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالیت "پایگاه خبری ناب تهران" موافقت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، به نقل از روابط عمومی گروه ناب، پروانه انتشار پایگاه خبری "ناب تهران" به موجب ماده 13 قانون مطبوعات کشور مصوب 1364/12/28 مجلس شورای اسلامی توسط معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.


این رسانه در زمینه اجتماعی، فرهنگی به زبان فارسی در حوزه شهر تهران فعالیت می کند و به نشانی www.nabtehran.ir  در دسترس قرار دارد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق، از آخرین اخبار سرویس اجتماعی و فرهنگی شهر تهران باخبر شوند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
فراخوان دومین جشنواره هنر دهم منتشر شد

دبیرخانه دومین "جشنواره هنر دهم"، فراخوان جشنواره برترین های مدل مو در ایران را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تهران، و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره هنر دهم، جشنواره برترین های مدل مو در ایران به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار و مجری طرح آن گروه ناب می باشد. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از مطالعه فراخوان با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده وارد عرصه رقابت شوند و هر آرایشگری پس از آرایش و معرفی مدل خود، تصاویر آن را به دبیرخانه ارسال کند تا در انتخاب برترین‌های مدل مو ایرانی شرکت داده شود.

مقدمه
جشنواره هنر دهم به منظور معرفی برترین های مدل مو ایرانی که هویت و اصالت خود را از فرهنگ اصیل ایرانی گرفته است، برگزار می گردد. این جشنواره محل مناسبی است برای نمایش هنر آرایشگران ایرانی که مدل های خود را با درنظر گرفتن ارزش های فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی کشور انتخاب و به جشنواره معرفی می نمایند.

اهداف جشنواره
•  فراهم نمودن محلی برای معرفی مدل های مو ایرانی به جامعه
•  هدایت آرایشگران به سوی مدل های بومی و تشویق آحاد مردم به ویژه جوانان به پرهیز از انتخاب مدل های بیگانه و غیرمانوس با فرهنگ و هویت ایرانی
•  تجلیل از آرایشگران برتر شهر تهران
•  نام گذاری مدل های برگزیده در جشنواره و معرفی آنها از طریق ژورنال مدل مو

بخش های جشنواره
*انتخاب مدل مو مردانه برتر ایرانی در 4 گروه سنی (کودک، نوجوان، جوان، بزرگسال) و در رده های سنی 6 تا 12/ 12 تا 18/ 18 تا 30 /30 تا 50 سال
*انتخاب آرایشگر برتر شهر تهران
*انتخاب خبرنگاربرتر  
*انتخاب رسانه برتر
*انتخاب عکاس برتر

شرایط و مقررات کلی
1- شرکت در جشنواره هنر دهم برای تمامی آرایشگران آزاد است.
2- شرکت کنندگان در انتخاب مدل به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ بیگانه، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن مدل در انظار عمومی توجه نمایند.
3- هر آرایشگر می‌تواند فقط 1 مدل از هر گروه سنی را به جشنواره ارسال نماید.
4- آرایشگران می بایست تصویر مدل های خود را مطابق با عکس نمونه در 9 حالت به دبیرخانه ارسال نمایند.(از طریق نشانی آی دی دبیرخانه در تلگرام)
5- با توجه به نام گذاری مدل ها، هر آرایشگر می بایست نام پیشنهادی مدل خود را بر اساس نام های ایرانی اعلام نماید.(در صورت عدم ارائه نام مناسب، دبیرخانه نام های پیشنهادی خود را ارائه خواهد داد)
6- به کلیه آرایشگران که مدل هایشان به جشنواره راه یابد، گواهی شرکت در جشنواره تعلق خواهد گرفت.
7- لازم است شرکت‌کنندگان محترم ارسال آثار و طرح‌های خود را به روزهای پایان زمان‌بندی موکول نکنند و در زمان‌بندی تعیین‌شده ثبت‌نام کنند.
8- در صورت به حد نصاب نرسیدن هریک از بخش‌ها، دبیرخانه جشنواره مجاز به حذف آن بخش خواهد بود.
9- دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار برگزیده تصویربرداری و در بخش های مختلف مانند نمایش یا ژورنال استفاده کند.
10- کلیه شرکت‌کنندگان می‌بایست نسبت به تحویل آثار خود به دبیرخانه در زمان‌بندی که توسط دبیرخانه جشنواره اعلام می‌شود اقدام کنند؛ در غیر این صورت دبیرخانه جشنواره هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آثار تحویلی نخواهد داشت.
11 - داوری در هر بخش مشروط به حد نصاب رسیدن تعداد آثار دریافتی است.
12- شاخص‌های امتیاز بندی عبارتند از: "انتخاب مدل بر مبنای فرهنگ ایرانی، خط بندی، سشوار و فرم بندی، محو سازی مو در کنار خط ها، هماهنگی اصلاح مو با الگوی مرفولوژی، استفاده صحیح از حالت دهندگان و خلاقیت در اصلاح"  است.
*ترکیب داوران و سایر موارد متعاقبا اعلام خواهد شد.

جشنواره مدل مو مردانه

تقویم اجرایی
• مهلت شرکت در جشنواره و ارسال مدل ها از تاریخ 24 بهمن 95 لغایت 24 فروردین 1396
• تاریخ بررسی و داوری آثار ارائه شده به دبیرخانه: از 24 لغایت 26 فروردین سال 1396
• آرایش مجدد مدل ها و مراجعه به آتلیه: از 27 تا 31 فروردین 1396
• تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه: نیمه دوم اردیبهشت ماه 1396
در مراسم اختتامیه، مدل های برتر و آرایشگران برتر شهر تهران معرفی خواهند شد و از ژورنال مدل مو پسرانه و مردانه رونمایی می گردد.

آدرس دبیرخانه
تهران، دروازه شمیران، خیابان برادران قائدی، کوچه زرافشان، پلاک 12
ساعت کار دفتر دبیرخانه جشنواره: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 صبح الی 14:00

تذکرات
*کلیه اطلاعیه ها از طریق سایت جشنواره به نشانی   www.tenthartfestival.ir   و کانال جشنواره به نشانی   TenthArt@  منتشر می‌شود.
*ارسال آثار و هرگونه سوال از طریق آی دی   TenthArtFestival@   در تلگرام امکان پذیر می باشد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
دبیر دومین «جشنواره هنر دهم» منصوب شد

دومین جشنواره «هنر دهم» در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه کار خود را در تهران آغاز کرد.

به گزارش ایلنا؛ مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره هنر دهم، دبیر این رویداد اجتماعی- فرهنگی را منصوب کرد. در متن این حکم انتصاب آمده است؛

جناب آقای مهدی جمشیدی

به موجب این حکم و نظر به تجربه و تخصص جنابعالی، به پیشنهاد شورای سیاستگذاری جشنواره به عنوان «دبیر دومین جشنواره هنر دهم» منصوب می‌شوید.

جشنواره «هنر دهم» علاوه بر جایگاه فرهنگی و هنری خود به جهت ارتباط گسترده با نوجوانان و جوانان جامعه، از حساسیت و اهمیت بسیاری برخوردار است. این ویژگی، لزوم دقت و تدبیر در تمامی مراحل برنامه ریزی و اجرای جشنواره را دو چندان می‌کند.

دومین جشنواره «هنر دهم» اینبار در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود و توجه خاص به علایق، خواسته‌ها و نیازهای این مقطع سنی ویژه و بهره گیری از رهنمود‌های صاحبنظران می‌تواند زمینه ساز برپایی رویدادی موفق و اثرگذار در نسل پر شور و امید کشور عزیزمان باشد.

پیشنهاد الگوهای مناسب مدل مو به جامعه به ویژه قشر جوان و تشویق آنان به بهره گیری از مدل‌های بومی که متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اصیل ایرانی است – از اهداف و دغدغه‌های این شورا و کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دومین جشنواره هنر دهم در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه در گروه سنی کودک و نوجوان و رده سنی 6 تا 18 سال در تهران برگزار می‌شود و اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور این رویداد را برگزار و مجری طرح آن گروه اجتماعی ناب می‌باشد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
فراخوان عضویت در سازمان مردم نهاد

مسئول کمیته روابط عمومی "گروه ناب" از آغاز مرحله اول عضوگیری سازمان مردم نهاد اجتماعی "جمعیت نواندیش بصیر" خبر داد.

 

بهمن شریفی فقیه مسئول کمیته روابط عمومی "گروه ناب" با اشاره به موضوع فعالیت سازمان مردم نهاد اجتماعی "جمعیت نواندیش بصیر" گفت؛ کلیه فعالیت های جمعیت، غیر سیاسی و غیر انتفاعی و غیر دولتی بوده و در موضوع اجتماعی با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و اساسنامه می باشد.

وی در خصوص اهداف جمعیت گفت؛ شناسایی مشکلات و معضلات اجتماعی و تلاش در جهت آموزش های شهر نشینی به اقشار جامعه و همچنین استفاده از پتانسیل های افراد تأثیر گذار جامعه به خصوص در زمینه های اجتماعی و مدیریت شهری و ترویج فرهنگ ها و الگوهای اسلامی در زندگی روزمره مردم و به طور کلی نگاه ویژه به مباحث محله محوری در پایتخت و توجه به نظر و خواسته اهالی محله با توجه به فرهنگ و نیازهای خاص محلی از جمله اهداف این جمعیت می باشد.
شریفی روش اجرای اهداف جمعیت در تهران را این چنین عنوان نمود؛ تقسیم بندی پهنه های گوناگون در تهران و شناخت فرهنگ های محلی با تمرکز بر شناخت کلی از پایتخت و استفاده از نخبگان محلی در جهت ترویج آموزش های شهروندی با رویکرد محله محوری.
وی در خصوص شرایط عضویت افزود؛ براساس ماده 10 اساسنامه جمعیت؛ سکونت در شهر تهران، دارا بودن 18 سال تمام، عدم وابستگی به گروه های معاند از شرایط عضویت در جمعیت می باشد که در این مرحله، عضوگیری به صورت عادی صورت گرفته و پس از ثبت نام، تکمیل اطلاعات و تأیید نهایی، فرد عضو جمعیت خواهد شد.
مسئول کمیته روابط عمومی "گروه ناب" در پایان گفت؛ حق عضویت سالیانه اعضاء مبلغ 50 هزار تومان می باشد که صدور کارت عضویت، گواهی عضویت و بهره مندی از سایر خدمات توسط سازمان مردم نهاد صورت میگیرد.
بنابر این گزارش، علاقه مندان به موضوعات اجتماعی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی گروه ناب به نشانی www.nabgroups.ir  مراجعه و فرم عضویت را تکمیل نمایند.

 

لینک فرم عضویت



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
   1   2   3   4   5   >>   >
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]