سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
انتخابات شورایاریها در تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها بر اساس هماهنگی با فرمانداری و هیئت نظارت حداکثر تا 24بهمن ماه صورت می‌گیرد و 15دی ماه نیز زمان ثبت نام از داوطلبان است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر(ناب)، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری زمان انتخابات شورایاری‌های محلات اظهار داشت: با وجود یک سال تلاش برای فراهم شدن شرایط ایده آل 15دی ماه برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها در نظر گرفته شده است به طوری که زمان برگزاری انتخابات در تاریخ 24بهمن به فرمانداری و هیئت نظارت پیشنهاد شده است.

وی با بیان تغییرات حاصل شده در شرایط و آیین نامه‌ها برای افراد شرکت کننده در انتخابات تصریح کرد: هفته جاری میزان تحصیلات و سن علاقمندان به شرکت در شورایاری‌ها در صحن شورای شهر تهران ارائه و در صورت تصویب به نامزدها ابلاغ می‌شود البته در صورت تصویب نشدن شرایط از طرف شورای شهر، ملاک عمل بر اساس آیین نامه‌های قبلی انجام می‌گیرد.
 
طلایی در پایان با اشاره به تشکل هر منطقه از 9نفر از اعضای ستاد شورایاری تاکید کرد: درصدد بهره بردن از فرصت کم برای برگزاری انتخابات با شکوه در تهران هستیم.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]