سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فراخ سینگى و بردبارى دست‏افزار سرورى است و سالارى . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
تهران میزبان نخستین جشنواره هنر دهم

نخستین جشنواره انتخاب برترین های مدل موی مردانه در تهران برگزار می‌شود و قرار است بعد از ملی شدن، به صورت بین‌المللی برگزار شود.

 

مد آنلاین؛ مهدی جمشیدی، دبیر  جشنواره «هنر دهم» گفت: این جشنواره در بخش برترین‌های مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود و مجری طرح آن «گروه نواندیش بصیر» است.

وی در خصوص گستره فعالیت این جشنواره افزود؛ با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این جشنواره در سال نخست در شهر تهران برگزار و سال دوم، سوم و چهارم در سطح استان تهران، کشور و بین الملل برگزار خواهد شد.

جمشیدی گفت؛شرکت کنندگان در انتخاب مدل می بایست به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ غرب، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن در انظار عمومی توجه کنند.

دبیر نخستین جشنواره«هنر دهم» در خصوص نحوه شرکت در این جشنواره گفت: آرایشگران ابتدا می‌بایست به دبیرخانه جشنواره مراجعه و پس از اطلاع از شرایط شرکت در جشنواره، ثبت نام نمایند. مدل‌های انتخابی و آثار آرایشگران که بصورت تصویری ارسال می‌شود، پس از کد‌گذاری توسط داوران جشنواره بررسی و طبق شاخص های تعیین شده امتیاز بندی می‌شوند که در نهایت در صورت استقبال آرایشگران، 40 مدل برتر انتخاب و در اولین (ژورنال «هنر دهم» برترین های مدل مو مردانه) منتشر خواهد شد.

جمشیدی به ژورنال«هنر دهم» اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در کشور قرار است آثار برگزیده به عنوان برترین های مدل مو مردانه در اولین ژورنال رسمی مدل مو منتشر و در هفته نخست اسفند ماه سال جاری در جشن بزرگ آرایشگران مردانه تهران از آن رونمایی گردد.

به گفته وی شاخص‌های امتیازبندی مدل‌ها عبارتند از: انتخاب مدل بر مبنای فرهنگ ایرانی، خط‌بندی، سشوار و فرم‌بندی، محوسازی مو در کنار خط‌ها، هماهنگی اصلاح مو با الگوی مرفولوژی، استفاده صحیح از حالت‌دهندگان است و سن مدل‌های انتخابی می بایست بالای 18 سال تمام باشد.

بنابر این گزارش؛ مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 11 دی ماه اعلام شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره تلفن 77625493 تماس بگیرند و یا به نشانی: تهران، دروازه شمیران، ابتدای خیابان برادران قائدی(هدایت سابق)، کوچه زرافشان، پلاک 12، اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، طبقه همکف، دبیرخانه نخستین جشنواره مراجعه کنند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]