سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفت است از رشگ بران که غافلند از تندرستى مردمان . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
برترینهای مدل مو مردانه انتخاب شدند

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از انتخاب برترین ها در بخش مدل مو مردانه خبر داد.

 

دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" از انتخاب برترین ها در بخش مدل مو مردانه خبر داد.


مهدی جمشیدی با بیان این مطلب افزود؛ پس از پایان مهلت ثبت نام و ارائه آثار توسط آرایشگران شهر تهران، کار بررسی مدل های ارسالی از روز شنبه 20 دی ماه آغاز و صبح امروز، برترین ها در بخش مدل مو مردانه انتخاب شدند.

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین های مدل مو مردانه گفت؛ مدل های منتخب جهت تأیید نهایی، به دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و پس از بررسی کارشناسان مربوطه، آثار نهایی شده برترین ها در اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" منتشر خواهند شد.

جمشیدی در خصوص انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران افزود؛ از روز شنبه 27 دی ماه و پس از معرفی اعضاء کمیته داوران انتخاب آرایشگران  برتر توسط رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، کار بررسی نهایی مدل ها بر اساس امتیاز بندی داوران آغاز و در نهایت از مدل های منتشر شده در ژورنال "هنر دهم"، 3 مدل برتر انتخاب و آرایشگران مدل های منتخب به عنوان آرایشگر برتر شهر تهران در سال93 معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به مراسم جشن بزرگ آرایشگران و اختتامیه جشنواره "هنر دهم" گفت؛ اوایل اسفندماه سال جاری مراسمی با حضور آرایشگران شهر تهران، مسوولین فرهنگی کشور و اصحاب رسانه در تهران برگزار و در این مراسم از ژورنال مدل مو مردانه رونمایی و به آرایشگران برتر شهر تهران تندیس "قیچی طلایی" اهداء خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ جشنواره "هنر دهم" برای نخستین بار در کشور به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن "گروه نواندیش بصیر" می باشد. روزنامه "شهروند" حامی رسانه‌ای و کلینیک پیوند مو و زیبایی "ایران نوین" حمایت مالی این جشنواره را به عهده دارد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]