سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛ و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
نخستین ژورنال رسمی مدل مو مردانه مجوز گرفت

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از صدور مجوز چاپ نخستین ژورنال رسمی مدل موی مردانه خبر داد و گفت: این جشنواره طی سال‌های آینده به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" اظهار داشت: پس از پایان کار دبیرخانه جشنواره و ثبت نام آرایشگران مردانه تهران و ارائه آثار خود به جشنواره، تمام آثار ارائه شده به جشنواره "هنر دهم" مورد بررسی داوران قرار گرفت و پس از بررسی ناظران و مراجع قانونی ذی صلاح، مجوز انتشار اولین ژورنال رسمی مدل موی مردانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

وی ادامه داد: تمام آثار مدل مو مردانه که در ژورنال منتشر می‌شود، توسط داوران بخش انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران بر اساس شاخصه‌های تعیین شده بررسی و داوری می‌شود و سه آرایشگر برتر شناسائی و در روز جشن بزرگ خانوادگی آرایشگران و رونمایی از ژورنال معرفی و تندیس جشنواره به آنان اهدا خواهد شد.

مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور پس از دریافت لوح تصویری آثار جشنواره و بررسی کارشناسی خود، به استناد بند 6 ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 20/10/85 مجلس شورای اسلامی و به موجب رأی موافق کمیسیون صدور مجوز پروانه انتشار رسانه‌های تصویری و نوشتاری مد و لباس اسلامی ایرانی، مجوز انتشار ژورنال با نام "هنر دهم" را صادر کرد.

وی یادآور شد: اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه در اوایل اسفند ماه رونمایی خواهد شد و توزیع آن در محل آرایشگاه‌های مردانه شهر تهران صورت می‌گیرد و یک جلد از آن هم برای رؤسای اتحادیه‌های آرایشگران مردانه کلان شهرهای کشور ارسال می‌شود.

بنابر این گزارش: جزئیات جشنواره و مدل‌های برتر و همچنین محل جشنواره در نشست خبری هفته آینده با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره عنوان خواهد شد. ضمن اینکه طی سال‌های آینده این جشنواره به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]