سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اختتامیه جشنواره هنر دهم برگزار شد

در مراسم اختتامیه جشنواره هنر دهم که باحضور مقامات مسئول ، روسای اتحادیه ها و جمعی از آرایشگران مردانه شهر تهران برگزار گردید، از سه آرایشگر برتر شهر تهران تجلیل شد.

 

   

این مراسم با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از روسای اتحادیه آرایشگران مردانه کشور، جمعی از روسای اتحادیه های صنوف تهران و جمعی از آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

در این مراسم مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خلال سخنرانی خود ضمن تشکر از دست اندرکاران جشنواره و همکاری مسئولین امر که در این زمینه به اتحادیه یاری رساندند و همچنین استقبال آرایشگران مردانه تهران که در این جشنواره شرکت کردند، اظهار داشت: اتحادیه آرایشگران مردانه تهران از سال 89 اقدامات در زمینه برگزاری این جشنواره را آغاز کرده که هم اکنون نتیجه داده است. این اقدام مثبت می تواند ادامه یافته و در سال های آینده شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره باشیم.

همچنین قبادی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد اسلامی در ادامه به سخنرانی پرداخت و خاطر نشان کرد: این سیر خوبی که آغاز شده باید همچنان در آینده ادامه پیدا کند و برای دوره های بعد تلاش خواهد شد تا برای هر مدل نامی مرتبط و متناسب با فرهنگ ایرانی انتخاب شود. نکته مثبت قضیه این است که از زمانی که این طرح در کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد مطرح شد، بازخوردهای بسیار خوبی گرفتیم و همه برخوردها در این زمینه مثبت و همراه با امیدواری بود.

وی با اشاره به این که از این به بعد سعی در ساماندهی بیشتر در زمینه مدل های مو انجام خواهد شد، افزود: در بخش مدل مو سعی بر این داریم که مدل ها بیش از پیش ساماندهی شود و قصد داریم اقداماتی صورت پذیرد که مدلینگ به صورت یک شغل رسمیت پیدا کند.

در ادامه این مراسم از اعضاء نخبگان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تقدیر به عمل آمد و آقایان مرادی ، یوسفی و میرزاجانی که علاوه بر آرایشگری به ترتیب در زمینه های نقاشی، شعر و نویسندگی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این اختتامیه آقایان اکبری، اهلی و نوروزی به عنوان آرایشگران برتر شهر تهران موفق به کسب تندیس قیچی طلایی نخستین جشنواره "هنردهم" شدند و از ژورنال رسمی مدل مو مردانه ایرانی با نام " هنردهم" رو نمایی شد.

گفتنی است فرزاد حسنی اجرا این مراسم را به عهده داشت.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]