سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مگو آنچه نمى‏دانى ، بلکه مگو هر چه مى‏دانى چه خدا بر اندامهاى تو چیزهایى واجب کرد و روز رستاخیز بدان اندامها بر تو حجت خواهد آورد . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
نگاه همگانی به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی

رییس کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران، از پرداختن به موضوعات همگانی در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در آینده خبر داد.

 

مهدی جمشیدی گفت: هیأت های ورزشی غیر از موضوعات تخصصی که دنبال می کنند، برنامه های دیگری در دستور کار دارند که مربوط به بخش همگانی می باشد. 

وی ادامه داد: رالی پایتخت که روز جمعه 20 شهریور برگزار خواهد شد، پس از 2 سال اجرا می شود و برای ترویج فرهنگ ورزش های همگانی بین عموم مردم است که همه هیأت ها به خصوص هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی، موضوعات فرهنگی و ورزش های همگانی را برای آینده در دستور کار دارند تا انشاءاله در این زمینه فرهنگ سازی لازم شود و همچنین عموم مردم بتوانند از برنامه ها و مسابقات استفاده کنند. 

جمشیدی بیان داشت: در آینده مسابقات رالی خانوادگی در بحث محیط زیست برگزار خواهیم کرد که در برنامه شش ماهه دوم قرار دارد و هیأت استان تهران قصد دارد با جدیت این موضوع را در شهر تهران دنبال کند.

وی ادامه داد: از ظرفیت هیأت های شهرستانهای استان تهران استفاده خواهد شد و توجه به نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با رشته های ورزشی مرتبط با موتور و اتومبیل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی متداول جامعه در برنامه های هیأت گنجانده خواهد شد. همچنین بزودی بانک اطلاعات کلیه اعضاء و علاقه مندان به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی جمع آوری و اخبار و رویدادها از طریق پیامک برایشان ارسال میگردد.

جمشیدی در ادامه گفت: رالی خانوادگی پایتخت، که استقبال خوبی از آن صورت گرفت و بیش از 160 نفر شرکت کننده برای حضور در آن ثبت نام کردند، رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 20 شهریورماه، از مجموعه فرهنگی امام علی(ع) آغاز می شود و 1 ساعت قبل از 9 صبح شرکت کنندگان باید در محل آغاز مسابقات باشند.

هر 1 دقیقه 2 اتومبیل استارت می زنند و ساعت 14 تا 15:30 نیز پایان مسابقه است و خودروها به نقطه پایانی می رسند، ساعت 12:30 تا 13 در بوستان نهج البلاغه استراحت و صرف ناهار است.

وی افزود: کارگاه آموزشی مربوطه روز گذشته برگزار شد، و سینا سعیدی دبیر کمیته و ناظر بین المللی رالی، شرکت کنندگان را درباره قوانین و نحوه ی نقشه خوانی توجیه کرد و شرکت کنندگان آموزش های لازم را کسب کردند. 

جمشیدی تصریح کرد: برای اولین بار کلیه کنترل های مسیر و ثبت مسابقه با کارت الکترونیکی انجام می شود در کنار راننده و نقشه خوان، دو نفر نیز به عنوان همراه می توانند حضور داشته باشند. 

وی اضافه کرد: این مسابقات در سه کلاس پیشکسوتان، هنرمندان و همگانی برگزار می گردد.

مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر و اهدا جوایز، ساعت 17 با حضور هنرمندان و مسئولان برگزار می شود.

یادآور می شود: مهدی جمشیدی هفته گذشته طی حکمی از سوی سرپرست هیأت به سمت رییس کمیته ارتباطات و روابط عمومی استان تهران منصوب گردیده است.


نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]