سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
توجه به جایگاه روابط عمومی در هیئت های ورزشی

از ظرفیت افراد صاحبنظر و متخصص در حوزه روابط عمومی استفاده شود.
 

مهدی جمشیدی فعالیت تخصصی در روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داد و در یادداشتی نوشت؛ بدون شک اقبال مردم و جامعه ورزشی کشور به ورزش های پرطرفدار به خاطرحمایت های مالی و رسانه ای است و نمیتوان فعالیت هیئت های ورزشی را که با امکانات محدود اجرایی می گردد نادیده گرفت، اما توجه ویژه مدیران و روسای هیئت های ورزشی به جایگاه روابط عمومی و همچنین هماهنگی سایر کمیته های اجرایی به منظور اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای اقدامات صورت گرفته با بهره گیری از خلاقیت مدیران روابط عمومی می تواند جایگاه سایر ورزش ها را در جامعه پررنگ تر نماید.

اما آنچه می بایست از طرف رسانه ها به ویژه رسانه های مکتوب و رسانه ملی مورد توجه قرار گیرد، ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با روابط عمومی مجموعه های ورزشی است که این ارتباط اگر صحیح و علمی صورت پذیرد، می تواند اخبار دقیق و به روز از اقدامات ورزشی را در کشور پوشش دهد و جامعه را با فعالیت های گسترده ورزشی آشنا نماید.
 
روابط عمومی های حوزه ورزشی کشور نباید نگاه سیاسی به ورزش و جایگاه آن در جامعه داشته باشند و تمام تلاش خود را باید صرف ارتباط با بدنه جامعه نموده و در کنار سایر کمیته های اجرایی به وظیفه اصلی خود پرداخته و در کنار ورزش های حرفه ای و تخصصی، مردم را با ورزش های همگانی آشنا نمایند. 

وظیفه روابط عمومی هیئت های ورزشی در بروزرسانی سایت، چسباندن عکس و پوستر خلاصه نمی شود و می بایست از ظرفیت افراد صاحبنظر و متخصص در حوزه روابط عمومی استفاده شود. 

امید است نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی در هیئت های ورزشی و توجه ویژه رسانه های جمعی بتواند نقش به سزایی در انعکاس رویدادهای ورزشی ایفا نماید.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]