سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از یاران خود فرمود هنگامى که او از بیمارى شکوه نمود . ] خدا آنچه را از آن شکایت دارى موجب کاستن گناهانت گرداند ، چه در بیمارى مزدى نیست ، لیکن گناهان را مى‏کاهد و مى‏پیراید چون پیراستن برگ درختان ، و مزد درگفتارست به زبان ، و کردار با گامها و دستان ، و خداى سبحان به خاطر نیت راست و نهاد پاک بنده هر بنده را که خواهد به بهشت درآورد . [ و مى‏گویم ، امام علیه السّلام راست گفت که در بیمارى مزد نیست ، چه بیمارى از جمله چیزهاست که آن را عوض است نه مزد چرا که استحقاق عوض مقابل بلا و مصیبتى است که از جانب خدا بر بنده آید ، چون دردها و بیماریها و مانند آن ، و مزد و پاداش در مقابل کارى است که بنده کند ، و میان عوض و مزد فرق است و امام چنانکه علم نافذ و رأى رساى او اقتضا کند آن را بیان فرمود . ] [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
من یک اهداء کننده خون هستم...

هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران همزمان با هفته تربیت بدنی و ایام ماه محرم، رژه موتورسواری و اتومبیلرانی خود را همراه با اهداء خون اعضاء برگزار می کند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، مهرداد همتیان سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران گفت: بنابه پیشنهاد کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیئت و موافقت اینجانب و همچنین استقبال موتورسواران و اتومبیلرانان استان تهران، رژه موتورسواران شهری و اتومبیلرانان کلاسیک همزمان با هفته تربیت بدنی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، روز چهارشنبه 29 مهرماه به مقصد اداره کل انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال شیرازی برگزار خواهد شد.
وی در این خصوص گفت : در کنار فعالیت و مسابقات حرفه ای، موضوع ورزش همگانی و مباحث فرهنگی مورد توجه هیئت قرار دارد و در آینده برنامه های فرهنگی و مناسبتی در دستور کار هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قرار خواهد گرفت.
 
سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در ادامه افزود: این رژه فرهنگی به منظور پیوستن به کمپین بزرگ اهدا خون با شعار "من یک اهداء کننده خون هستم" با مشارکت سازمان مردم نهاد اجتماعی "نواندیش بصیر"، خانه فیلم پروان و  همکاری پلیس راهور تهران بزرگ و اداره کل انتقال خون استان تهران برگزار خواهد شد.


نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]