سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
از تخریب نامزدهای انتخابات پرهیز کنیم

مهدی جمشیدی گفت؛ سناریوی مخالفان نظام در این دوره از انتخابات اختلاف افکنی بین مسئولین نظام است و همه باید هوشیار باشیم که به این نوع اختلافات دامن نزنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، مهدی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتخابات گفت؛ از تهمت، افترا، بدگویی، سیاه نمایی، زیر سوال بردن دست آوردهای انقلاب اسلامی و همچنین تخریب دیگران در زمان انتخابات پرهیز کنیم و با وحدت و یکپارچگی، کاندیدای مورد وثوق خود را حمایت کنیم.

وی همچنین اشاره ای هم به ماهیت انتخابات در کشور نمود و گفت؛ انتخابات متعلق به همه آحاد جامعه با هرگونه نگرش فکریست و نباید گروهی آن را در انحصار خود قرار دهند.

جمشیدی افزود؛ متأسفانه در زمان انتخابات در هر دوره، بداخلاقی هایی صورت میگیرد و رقبای انتخاباتی به جای ارائه برنامه و اهداف، در پی تخریب یکدیگر هستند و ضعف های گذشته و رقبا را مطرح می کنند.

جمشیدی در خصوص صلاحیت کاندیداهای محترم گفت؛ وقتی شورای محترم نگهبان توسط مراجع ذی صلاح نظام، فردی را تأیید و به مردم معرفی میکند، باید همگان تمکین نمایند و نباید عده ای را فتنه گر، مفسد، دلواپس، تندرو، ساکت فتنه، حامی بیگانگان و .... نامید، زیرا اگر اینچنین باشد، بررسی های صورت گرفته برای تأیید نامبردگان زیر سوال خواهد رفت و این خود یک فتنه محسوب میشود که خواست نامحرمان و بیگانگان با نظام است.

این فعال اجتماعی در آخر ضمن احترام به همه سلایق و گرایش ها، به فعالیت هواداران هر کاندیدا یا لیست های انتخاباتی اشاره کرد و افزود؛ این انتخابات هم تمام خواهد شد و منتخبین مردم می بایست درکنار هم، به امر مهم قانون گذاری بپردازند و با هرنوع گرایش فکری و سیاسی هم که انتخاب شوند، نمایندگان عموم هستند و نباید گرایشات آنان را زیر سوال برد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]