سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
چرا کسی از مردم انتقاد نمی کند!؟

مدیر مسئول پایگاه خبری شهر تهران در پیام نوروزی خود ضمن اشاره به رعایت انصاف گفت؛ بیاییم روحیه انتقادپذیری در خودمان را تقویت کنیم و گذشتگان را هرآنچه که بوده اند تخریب نکنیم!

 

 

بنام پرودگار متعال
پناه میبرم به خدا از شر جهل و نادانی!
یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

 

 

انتقاد با تخریب، تهمت، تمسخر، انتقام گیری و ... تفاوت دارد!

سال جدید آغاز شده است، بیاییم روحیه انتقادپذیری در خودمان را تقویت کنیم و گذشتگان را هرآنچه که بوده اند تخریب نکنیم که این خود یک رفتار ناپسند است که باید از آن دوری شود.

متأسفانه هریک از ما سعی میکنیم خودمان را در امور مقصر ندانیم و اگر هم کاستی هایی دیده میشود دیگران را مورد انتقاد قرار میدهیم که اگر این برخورد با تخریب همراه باشد مورد نکوهش قرار میگیرد.

باید قبول داشت که عزت و ذلت هرفرد با هرجایگاهی در اختیار پروردگار است و هرچقدر تلاش شود که در این امر دخالت انسانی شود، نه تنها اثر ندارد بلکه در آینده گریبان گیر خود فرد خواهد شد.

هریک از ما باید تلاش کنیم در همه ابعاد اعم از روابط انسانی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، انصاف را مورد توجه قرار دهیم و اگر اشتباهی از دوستان و نزدیکان ما خواسته یا ناخواسته سر زد بی توجه نباشیم و اگر هم از رقبا و یا مخالفین ما اشتباهی سرزد در بوق و کرنا نکنیم.

در پایان از تمامی همکاران خود و عزیزانی که در سال گذشته پایگاه خبری شهر تهران را رسانه مورد وثوق خود قرار داده بودند تشکر و قدردانی میکنم و همواره درخواست دارم اگر انتقادی از ما دارند از طریق راههای ارتباطی با ما درمیان بگذارند که با آغوشی گرم و صمیمی پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

 

با آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی و موفقیت
مهدی جمشیدی
مدیر مسئول پایگاه خبری شهر تهران/مدیر مسئول گروه نواندیش بصیر



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]