سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
لزوم کاهش مناطق شهرداری در تهران

مهدی جمشیدی مدیر عامل جمعیت "نواندیش بصیر" در خصوص کاهش مناطق شهرداری تهران گفت؛ با توجه به فعالیت مدیریت محله و طرح ناحیه محوری، بهتر است مناطق شهرداری در پایتخت کاهش یابد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، مهدی جمشیدی مدیر عامل سازمان مردم نهاد اجتماعی "نواندیش بصیر" در گفتگو با خبرنگار گفت؛ بازنگری در محدوده مناطق شهرداری در پایان فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، تحولی عظیم در بهبود نظام مدیریت شهری و ارتقاء خدمات رسانی به مردم و همچنین کاهش هزینه های جاری شهرداری ایجاد خواهد کرد.

جمشیدی با توجه به فعالیت سازمانهای خدمات رسان در پایتخت افزود؛ ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، پست، آموزش و پرورش، بسیج، پلیس راهور، سرکلانتری فاتب، تامین اجتماعی، دادگستری و ... هرکدام دارای محدوده استحفاظی اختصاصی هستند که بهتر است به منظور تحقق مدیریت واحد شهری که یکی از دغدغه های اصلی مسوولان محسوب میشود، شورای اسلامی شهر تهران بازنگری در اصلاح محدوده مناطق شهرداری تهران را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در خصوص نامتوازن بودن مناطق شهرداری در تهران گفت؛ متاسفانه مساحت و جمعیت در مناطق 22 گانه شهرداری تهران بایکدیگر همخوانی ندارند و بهتر است با توجه به فعالیت مدیریت محله و طرح ناحیه محوری، در تقسیم بندی مناطق شهرداری تهران بازنگری صورت پذیرد.

جمشیدی در خصوص ادغام مناطق افزود؛ با توجه به مطالعات صورت گرفته پیشنهاد میگردد مناطق 7 و 8، 13 و 14، 17 و 18، جنوب منطقه 5 و جنوب غرب منطقه 2 با مناطق 9 و 21، شمال منطقه 5 با منطقه 22، جنوب شرق منطقه 2 با منطقه 10 ادغام گردند تا مناطق شهرداری تهران به 17 منطقه کاهش یابند.

 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]