سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
آغاز پیش تولید فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده

مدیر روابط عمومی و تبلیغات خانه فیلم پروان از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" خبر داد.

مهدی جمشیدی درباره فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" گفت: با صدور پروانه ساخت فیلم توسط ا داره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای‌، پیش تولید آن آغاز گردید.

وی اظهار داشت: از امروز تماس با بازیگران اصلی و سایر عوامل در دستور کار قرار دارد و باید ببینیم بازیگرانی که مد نظرمان هستند در سایر پروژه ها مشغول کار می باشند یا خیر.

 امیر پورکیان، تهیه کننده فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در خصوص انتخاب بازیگران گفت: بیشتر بازیگران می بایست از میان نوجوانان تا 18 سال انتخاب شوند که این کار برای ما کمی دشوار می باشد و درصدد هستیم بازیگران اصلی را از میان چهره های شاخص سینمای ایران انتخاب نماییم.

بنابر این گزارش: لوکیشن پروژه در محله دارآباد تهران می باشد که گروه طراحی صحنه به سرپرستی قاسم ترکاشوند پس از بازدید از آن، کار خود را در خصوص طراحی و ساخت دکور صحنه آغاز خواهند کرد.

مهرداد غفارزاده، کارگردان فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در این خصوص گفت:  طراحی و ساخت دکور لوکیشن، با توجه به نوع و محتوای فیلمنامه از حساسیت خاصی برخوردار می باشد و سعی بر آن است که از بهترین دکور و طراحی در آماده سازی آن استفاده گردد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]