سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادانى بود به دنیا آرمیدن و ناپایدارى آن را دیدن و کوتاهى در کار نیک با یقین به پاداش آن زیان است ، و اطمینان به هر کس پیش از آزمودن او ، کار مردم ناتوان . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اهدا خون بازیگران و عوامل دریا و ماهی پرنده

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: جمعی از بازیگران و عوامل پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در حرکتی انسان دوستانه به اهدا خون خود پرداختند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: با پیشنهاد روابط عمومی و موافقت تهیه کننده پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده، روز چهارشنبه، سی ام بهمن ماه، جمعی از بازیگران و عوامل پشت صحنه این فیلم، پس از پایان فیلم برداری، به صورت جمعی به انتقال خون استان تهران مراجعه و به اهدا خون خود پرداختند.

جمشیدی در خصوص این حرکت انسان دوستانه گفت: پروژه سینمایی فقط به پیش تولید و تولید ختم نمیشود و این نوع برنامه های معنوی و فرهنگی می تواند به نوعی در برنامه ریزی های یک پروژه سینمایی گنجانده شود تا شاید بتوان در ترویج فرهنگ های عمومی نقش به سزایی ایفا نمود.

شایان ذکر می باشد در این برنامه: امیر پورکیان (تهیه کننده) مهرداد غفارزاده (کارگردان)، همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیر حسین رستمی و جمعی از عوامل پشت صحنه حضور داشته و به اهدا خون خود پرداختند.

بنا بر این گزارش: فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در سی ام دی ماه سال جاری در تهران آغاز   و تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت داشته است.


روابط عمومی خانه فیلم پروان از کلیه مسوولین اداره کل انتقال خون استان تهران به ویژه، دکتر فاطمه نادعلی، دکتر مجید مسلمی و همچنین از آقای شهسوار و جباربیگی قدردانی نمود.

 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]