سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نشانه دوستی خدا، دوست داشتن یاد خداستو نشانه دشمنی با خدا، دشمنی با یاد کردن خداست . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
پایان دریا و ماهی پرنده در جزیره کیش

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در جزیره کیش به پایان رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان از پایان فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فیلم برداری پروژه در تهران در روز دوشنبه هفته جاری در لوکیشن کانون اصلاح و تربیت که در محله دارآباد تهران ساخته شده بود به پایان رسید و فیلم برداری سکانس پایانی فیلم، امروز در جزیره کیش انجام گردید.

جمشیدی در خصوص مدت کار پروژه گفت:  فیلم برداری پروژه در روز سی ام دی ماه در محله دارآباد  تهران آغاز  و فیلم برداری آن 35 روز به طول انجامید.

وی به تدوین همزمان فیلم اشاره کرد و گفت: شاهین یارمحمدی کار تدوین پروژه را انجام خواهد داد و صداگذاری آن به حامد جلالی سپرده شده است.

جمشیدی در خصوص ساخت موسیقی متن فیلم گفت: فیلمنامه به نوعی با موسیقی متن پیام خود را واضح بیان می کند و همین امر باعث شد که نگاه ویژه ای به ساخت موسیقی آن شود و به همین خاطر، امیر توسلی که کارنامه درخشانی در آهنگسازی دارد و ساخت موسیقی مختارنامه را در کارنامه خود دارد، ساخت موسیقی متن فیلم را به عهده گرفته است.

در پایان، روابط عمومی پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده، ضمن تشکر از کلیه عوامل و بازیگران فیلم و همچنین خبرنگاران باشگاه خبرنگاران، تسنیم، ایسنا، فارس، مهر، ایرنا، طبنا، بانی فیلم، جام جم، همشهری و .... که در طول مدت فیلم برداری پروژه با انعکاس صحیح و به موقع اخبار پروژه یاری رسان ما بودند، قدردانی نمود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]