سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مزد جهادگر کشته در راه خدا ، بیشتر نیست از مرد پارسا که معصیت کردن تواند لیکن پارسا ماند . و چنان است که گویى پارسا فرشته‏اى است از فرشته‏ها . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
لزوم ساخت سالن های نمایش محلی در تهران

به طور یقین ساخت سالن های نمایش فیلم در تهران می تواند به نوعی در ارتقاء صنعت سینما و تماشای گروهی فیلم نقش به سزایی ایفا نماید.


به طور یقین ساخت سینماهای  مجهز در کشور به خصوص شهر تهران برای متولیان این صنعت توجیه اقتصادی ندارد و استقبال کم مردم به تماشای فیلم در سینما باعث شده است که ساخت سینما در دستور کار دولت مردان و یا بخش خصوصی قرار نگیرد.

اما امروزه در پایتخت، سراهای محله توسط شهرداری بنا شده است که خدمات فرهنگی، اجتماعی و هنری در آن صورت می گیرد، به طور حتم تمرکز سینماها در نقاط مرکزی شهر یکی از دلایلی است که مراجعه به آن از تمام نقاط تهران با مشکل ترافیکی و مسیر مواجه می گردد و همین امر باعث می شود که ساخت سالن های نمایش فیلم در تمامی نقاط تهران این مشکل را برطرف نماید.

و اما آنچه در این یادداشت مورد بحث می باشد و به مسوولین سینمایی و بخش خصوصی به خصوص شهرداری تهران پیشنهاد می گردد، توجه به ساخت سالن های نمایش فیلم در مقیاس محلی است که با اجرای این طرح، بیش از 200 سالن نمایش با گنجایش حداقل 50 نفر در سراهای محلات احداث می شود و این عمل می تواند به نوعی در ارتقاء صنعت سینما، به خصوص سالن های نمایش و تشویق مردم به تماشای فیلم در کنار سایر شهروندان نقش به سزایی ایفا نماید.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]