سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
مجموعه جنگل پرماجرا

روابط عمومی خانه فیلم پروان اظهار داشت: 4 قسمت از مجموعه "جنگل پرماجرا" جهت دریافت پروانه نمایش خانگی تحویل سازمان سینمایی شد.

 

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان از پایان تدوین و صداگذاری 4 قسمت از مجموعه عروسکی_ انیمیشن "جنگل پرماجرا" خبرداد و گفت: این مجموعه در 24 قسمت توسط خانه فیلم پروان در حال تولید است که 4 قسمت آن جهت دریافت پروانه نمایش در شبکه خانگی، تحویل سازمان سینمایی گردید.


مهدی جمشیدی مدیر ارتباطات و روابط عمومی این مجموعه عروسکی_انیمیشنی که برای مخاطبان گروه سنی کودکان در حال تولید است گفت: در این سریال که به صورت تلفیق بازی عروسک و محیط انیمیشن ساخته شده است، عروسک ها با بازی انواع حیوانات به ایفاء نقش می پردازند و در جنگل انیمیشنی، شاهد اتفاقات  و داستان های جذابی برای کودکان خواهیم بود.


به گفته وی: ساخت چنین مجموعه ای با این متریال برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است که تهیه کنندگی آن را امیر پورکیان و کارگردانی را محمد علی وهاج به عهده دارد.

بنابر این گزارش؛ پس از دریافت پروانه نمایش، پخش قسمت های اول و دوم آن در نیمه اول مردادماه در سراسر کشور آغاز می گردد و در حال حاضر، مقدمات جذب اسپانسر تبلیغاتی  با رویکرد کودک و نوجوان در دست اقدام است.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]