سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
ضیافت افطاری نیازمندان محله طرشت برگزار شد

دبیر شورایاری محله طرشت گفت: ضیافت افطاری نیازمندان محله طرشت با حضور جمعی از دبیران شورایاری منطقه 2 و مسئولان محله طرشت برگزار شد .

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت اظهار داشت:  برگزاری مراسم افطاری ایتام و نیازمندان با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت، هیئت مذهبی صاحب الزمان(عج) محله طرشت، و جمعی از خیرین ، روز پنجشنبه در حسینیه فاطمیون غرب تهران برگزار شد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور 110 نفر از ایتام و نیازمندان محله طرشت، جمعی از دبیران شورایاری منطقه 2، جمعی از مدیران محله های منطقه 2، مسوولین خانه های 14 گانه مدیریت محله طرشت و جمعی از اهالی محله طرشت برگزار گردید.

دبیر شورایاری محله طرشت ضمن انتقاد از عدم حضور مدیران شهرداری منطقه 2 به خصوص ناحیه 5 بیان داشت: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورایاری محله طرشت، همه ساله در ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری برای نیازمندان و ایتام محله برگزار می گردد ، که امسال بر خلاف سالهای گذشته، از دبیران شورایاری و مدیران محله های منطقه 2 هم دعوت بعمل آمد.

جمشیدی در پایان افزود؛ تا کنون حدود 40 خانواده از نیازمندان و افراد بی بضاعت محله را شناسایی نمودیم و در تلاش هستیم تا کلیه خانواده های بی بضاغت محله طرشت را شناسائی نمایم تا با مشارکت شورایاری و خیرین محله بتوانیم در ایام و مناسبت های مختلف به نوعی یاری رسان این عزیزان باشیم.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]