سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
طرح فرهنگ ترافیک محله محور

مشکلات ترافیکی محله طرشت مطرح شد

روز چهارشنبه مورخ 93/2/24، سرهنگ حسنوند، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 2 تهران به همراه آقای رنجبر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2، میهمان صندلی داغ همشهری محله منطقه بودند و در این نشست، دبیر شورایاری محله طرشت به همراه آقای امیری، دبیر شورایاری محله مخابرات، میهمان این نشست بودند و مشکلات محله خود را مطرح نمودند.

در این نشست مهدی جمشیدی طرح فرهنگ ترافیک محله محور را مطرح نمود و مورد استقبال میهمانان این نشست قرار گرفت. جمشیدی در خصوص این طرح افزود: رعایت آیین نامه های ترافیکی در معابر اصلی شهر بیشتر صورت می گیرد تا در معابر فرعی و محلات، و در کوچه ها و خیابان های فرعی به دلیل نبود نیرو پلیس، مردم کمتر به موارد ترافیکی توجه می کنند و همین امر دلیلی می باشد که می بایست بیشتر به فرهنگ ترافیک محله محور توجه گردد.

دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه، موارد و مشکلات مرتبط با این حوزه را به شرح زیر مطرح نمود:

*اصلاح هندسی خروجی پمپ بنزین محمد علی جناح

*خط کشی محل توقف اتومبیل در بلوارهای شهید عزیزی، شهید صالحی، شهید جواد اکبری و شهید تیموری

*برخورد و اعمال قانون با توقف اتوبوس های برون شهری در بلوار شهید عزیزی

*اعمال قانون و استقرار پلیس در طرشت شمالی و جنوبی به منظور برخورد با عبور یکطرفه خودروهای گذری

*ساماندهی پارک خودروهای دانشجویان در خیابان شهید قلانی و شهید سلطان محمدی و خیابان های هم جوار

در ادامه این نشست، عبداله امیری دبیر شورایاری محله مخابرات، پیشنهاد نشست رییس پلیس راهور منطقه 2 ، با دبیران شورایاری را مطرح نمود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
تهیه ژورنال مدل موی ایرانی

مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی در دستور کار اتحادیه قرار گرفت.
 

 مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: پس از شناسایی آرایشگران مردانه تهران و همچنین معرفی منتخبین آرایشگران سراسر کشور توسط اتحادیه های صنفی هر شهرستان، در نظر داریم مسابقه بزرگ آرایشگران را به منظور تهیه مدل های موی ایرانی برگزار نماییم.

مهدی جمشیدی در این خصوص اظهار داشت، هر آرایشگر با ارسال عکس از اصلاح موی سر، قبل و بعد از اصلاح مشتری خود در این مسابقه شرکت می کند و عکس های ارسالی در کمیته 7 نفره اتحادیه بررسی و برترین های آن در همایشی معرفی می گردند.

جمشیدی در خصوص مدل های منتخب افزود: از آثار منتخب در تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی استفاده خواهد شد و آرایشگر می تواند نام پیشنهادی مدل اصلاح خود را اعلام نماید که پس از تأیید آن، مدل منتخب با نام پیشنهادی و مشخصات آرایشگر در ژورنال ثبت خواهد شد.

مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص همکاری با سایر نهاد های ذی ربط گفت: متأسفانه در سال 92، با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مکاتبه گردید که تا کنون جوابی از آن معاونت داده نشده است.

جمشیدی با توجه به نام گذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط رهبر معظم انقلاب افزود: در نظر داریم جلسه مشترکی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن فاتب و همچنین بسیج اصناف برگزار و اعلام نماییم: (عزم ملی از ما، مدیریت جهادی از شما)



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
انتشار بانک اطلاعات شهدای محله طرشت

برای اولین بار صورت میگیرد

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب بانک اطلاعات شهدای  محله طرشت خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات  شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: محله طرشت  در شمال شرقی میدان آزادی قرار دارد و از محله های ناحیه 5 منطقه 2 محسوب می شود.

جمشیدی در خصوص شهدای محله طرشت گفت: متأسفانه تا کنون بانک جامع و کاملی از شهدای گرانقدر محله  تهیه نشده است و به همین منظور، شورایاری محله طرشت به صورت تحقیق میدانی نسبت به شناسایی اطلاعات شهدای محله اقدام نموده و تا کنون بیش از 70 شهید محلی شناسایی گردیده است.

دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه افزود: برخی از شهدا ساکن محله بوده و خانواده محترم آنان هم اکنون ساکن محله می باشند و معبری در محله به نام شهید مزین گردیده است و برخی از خانواده ها پس از شهادت فرزندشان، از محله طرشت عزیمت نموده اند که در نظر است با جلسه مشترکی که با شهرداری، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم داشت نسبت به تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت اقدام نماییم.

جمشیدی در خصوص انتشار کتاب بانک اطلاعات شهدای محله طرشت گفت: با پیشنهاد اینجانب و تصویب شورایاری محله طرشت، مقرر شد برای اولین بار، کتاب بانک اطلاعات شهدای محلی، ویژه محله طرشت تا پایان اردیبهشت ماه تهیه و منتشر گردد.

بنا بر این گزارش : در دوره سوم فعالیت شورایاری ها در تهران ، محله طرشت موفق به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی، انتشار سه شماره گاهنامه اطلاع رسانی، یک جلد بولتن گزارش عملکرد و همچنین چاپ بام طرشت (بانک اطلاعات محله طرشت) گردیده است .

دبیر شورایاری محله طرشت در آخر افزود: از کلیه مطلعین و خانواده های محترم شهدای محله طرشت  استدعا داریم تا نسبت به تکمیل اطلاعات شهدای خود ، از تاریخ 16 فروردین لغایت 31 فروردین 92 ، همه روزه از ساعت 10 الی 15 به سرای محله طرشت واقع در خیابان شهید حمید صالحی، نبش خیابان شهید ولدخانی جنوبی مراجعه نمایند. 

 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
دیدار دکتر صابری با اهالی محله طرشت

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اهالی محله طرشت دیدار نمود.

دکتر علی صابری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، عصر روز سه شنبه، در مسجد امام حسن عسگری(ع) محله طرشت حاضر شد و با اهالی محله دیدار و گفتگو نمود.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در ابتدا، گزارشی از عملکرد شورا را ارائه و نسبت به معرفی محله طرشت، مطالبی را عنوان نمود.در ادامه، دکتر صابری پس از معرفی خود به نمازگزاران عنوان کرد: شورای اسلامی شهر تهران آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم است و نسبت به رفع مشکلات محله طرشت هرچه بهتر و مصمم تر اقدام خواهد کرد.

در آخر، مهدی جمشیدی از خدمات و توجه آقایان حسن بیادی عضو قبلی شورای شهر و سردار طلایی عضو فعلی شورا در خصوص توجه به مشکلات محله طرشت قدردانی نمود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
محصولات خانه فیلم پروان

روابط عمومی موسسه هنری خانه فیلم پروان، اسامی محصولات تولیدی خود را منتشر کرد.

 مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت:  فیلم های  "به خاطر مهدی"، "پارسا و رویا"، "سرنوشت"، "شمال شهر جنوب شهر"، "خیابان یکطرفه"، "شهر تنهایی"، "عاشق کشی"، "میخوام بازیگرشم"، سریال "نوعی نگاه"  از جمله فیلم هایی هستند که از ابتدای فعالیت موسسه تاکنون، تولید و در شبکه نمایش خانگی عرضه گردیده اند.

جمشیدی در خصوص تولیدات امسال موسسه افزود: تله فیلم "حسرت" در حال تولید می باشد و پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در مرحله تدوین و صداگذاری است.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
پایان دریا و ماهی پرنده در جزیره کیش

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در جزیره کیش به پایان رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان از پایان فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فیلم برداری پروژه در تهران در روز دوشنبه هفته جاری در لوکیشن کانون اصلاح و تربیت که در محله دارآباد تهران ساخته شده بود به پایان رسید و فیلم برداری سکانس پایانی فیلم، امروز در جزیره کیش انجام گردید.

جمشیدی در خصوص مدت کار پروژه گفت:  فیلم برداری پروژه در روز سی ام دی ماه در محله دارآباد  تهران آغاز  و فیلم برداری آن 35 روز به طول انجامید.

وی به تدوین همزمان فیلم اشاره کرد و گفت: شاهین یارمحمدی کار تدوین پروژه را انجام خواهد داد و صداگذاری آن به حامد جلالی سپرده شده است.

جمشیدی در خصوص ساخت موسیقی متن فیلم گفت: فیلمنامه به نوعی با موسیقی متن پیام خود را واضح بیان می کند و همین امر باعث شد که نگاه ویژه ای به ساخت موسیقی آن شود و به همین خاطر، امیر توسلی که کارنامه درخشانی در آهنگسازی دارد و ساخت موسیقی مختارنامه را در کارنامه خود دارد، ساخت موسیقی متن فیلم را به عهده گرفته است.

در پایان، روابط عمومی پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده، ضمن تشکر از کلیه عوامل و بازیگران فیلم و همچنین خبرنگاران باشگاه خبرنگاران، تسنیم، ایسنا، فارس، مهر، ایرنا، طبنا، بانی فیلم، جام جم، همشهری و .... که در طول مدت فیلم برداری پروژه با انعکاس صحیح و به موقع اخبار پروژه یاری رسان ما بودند، قدردانی نمود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
اهدا خون بازیگران و عوامل دریا و ماهی پرنده

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: جمعی از بازیگران و عوامل پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در حرکتی انسان دوستانه به اهدا خون خود پرداختند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر، مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان گفت: با پیشنهاد روابط عمومی و موافقت تهیه کننده پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده، روز چهارشنبه، سی ام بهمن ماه، جمعی از بازیگران و عوامل پشت صحنه این فیلم، پس از پایان فیلم برداری، به صورت جمعی به انتقال خون استان تهران مراجعه و به اهدا خون خود پرداختند.

جمشیدی در خصوص این حرکت انسان دوستانه گفت: پروژه سینمایی فقط به پیش تولید و تولید ختم نمیشود و این نوع برنامه های معنوی و فرهنگی می تواند به نوعی در برنامه ریزی های یک پروژه سینمایی گنجانده شود تا شاید بتوان در ترویج فرهنگ های عمومی نقش به سزایی ایفا نمود.

شایان ذکر می باشد در این برنامه: امیر پورکیان (تهیه کننده) مهرداد غفارزاده (کارگردان)، همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیر حسین رستمی و جمعی از عوامل پشت صحنه حضور داشته و به اهدا خون خود پرداختند.

بنا بر این گزارش: فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در سی ام دی ماه سال جاری در تهران آغاز   و تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت داشته است.


روابط عمومی خانه فیلم پروان از کلیه مسوولین اداره کل انتقال خون استان تهران به ویژه، دکتر فاطمه نادعلی، دکتر مجید مسلمی و همچنین از آقای شهسوار و جباربیگی قدردانی نمود.

 



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
پیام تسلیت روابط عمومی خانه فیلم پروان

در پی درگذشت عده‌ای از عوامل پشت صحنه معراجی‌ها، روابط عمومی خانه فیلم پروان طی پیامی این ضایعه را به خانواده کشته شدگان تسلیت گفت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی موسسه هنری خانه فیلم پروان،  ضمن ابراز هم دردی، در پیامی به مناسبت درگذشت عده ای از عوامل پشت صحنه معراجی ها، این فاجعه غیر منتظره  را به خانواده این عزیزان، جامعه هنرمندان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
انتخاب عوامل پشت صحنه دریا و ماهی پرنده

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به تهیه کنندگی امیر پورکیان و کارگردانی مهرداد غفارزاده در اواخر دی ماه کلید می خورد.

 

مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان در خصوص انتخاب عوامل فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»، اظهار داشت:این فیلم محصول خانه فیلم پروان می باشد و تاکنون "اکبر صحرایی" به عنوان بازیگر نوجوان این فیلم انتخاب گردیده است.

وی در خصوص عوامل پشت صحنه گفت: تاکنون «مرتضی غفوری» به عنوان فیلمبردار، «عباس رستگار پور» صدابردار، «قاسم ترکاشوند»  طراح صحنه و لباس، «الهام اطیابی» طراح گریم، «فریبا سادات خلیلی» مدیر تولید، «مهدی آقایی» برنامه ریز، «توماژ گودرزی» مدیر تدارکات، «علی احسانی» به عنوان عکاس، «حمید رضا غفارزاده» و «نوید صالحی» به عنوان دستیاران کارگردان انتخاب شده اند.
جمشیدی در خصوص آغاز تولید این فیلم گفت: گروه در تلاش هستند تا  آخر دی ماه کار تولید فیلم را آغاز نمایند.
بنا بر این گزارش: این فیلم حدود 35 جلسه فیلمبرداری در لوکیشن کانون اصلاح و تربیت خواهد داشت.
 


نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
آغاز پیش تولید فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده

مدیر روابط عمومی و تبلیغات خانه فیلم پروان از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" خبر داد.

مهدی جمشیدی درباره فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" گفت: با صدور پروانه ساخت فیلم توسط ا داره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای‌، پیش تولید آن آغاز گردید.

وی اظهار داشت: از امروز تماس با بازیگران اصلی و سایر عوامل در دستور کار قرار دارد و باید ببینیم بازیگرانی که مد نظرمان هستند در سایر پروژه ها مشغول کار می باشند یا خیر.

 امیر پورکیان، تهیه کننده فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در خصوص انتخاب بازیگران گفت: بیشتر بازیگران می بایست از میان نوجوانان تا 18 سال انتخاب شوند که این کار برای ما کمی دشوار می باشد و درصدد هستیم بازیگران اصلی را از میان چهره های شاخص سینمای ایران انتخاب نماییم.

بنابر این گزارش: لوکیشن پروژه در محله دارآباد تهران می باشد که گروه طراحی صحنه به سرپرستی قاسم ترکاشوند پس از بازدید از آن، کار خود را در خصوص طراحی و ساخت دکور صحنه آغاز خواهند کرد.

مهرداد غفارزاده، کارگردان فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در این خصوص گفت:  طراحی و ساخت دکور لوکیشن، با توجه به نوع و محتوای فیلمنامه از حساسیت خاصی برخوردار می باشد و سعی بر آن است که از بهترین دکور و طراحی در آماده سازی آن استفاده گردد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]