سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بر دشمنت دست یافتى بخشیدن او را سپاس دست یافتن بر وى ساز . [نهج البلاغه]
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
 
 RSS |صفحه اصلی |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
مدگرایی و توجه به مدل مو در ایران

اولین نشست تخصصی کارشناسان در خصوص توجه به سبک زندگی اجتماعی با موضوع مدل مو مردانه برگزار گردید.

 

در این نشست که با دعوت عبدالرسول وصال مدیر مسئول روزنامه شهروند در عصر روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار گردید، مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، حجت الاسلام رمضانی نژاد کارشناس مذهبی، بهمن شریفی فقیه کارشناس رسانه، نیما نکیسا فعال ورزشی و هنری، امیر پورکیان تهیه کننده سینما، مهدی جمشیدی کارشناس اجتماعی و آقایان اصلاحی و اصغرزاده از فعالان روزنامه شهروند به بیان نقطه نظرات خود در خصوص سبک زندگی اجتماعی پرداخته و موضوعات مدگرایی با محوریت مدل مو آقایان مورد بررسی قرار گرفت که مشروح این نشست در روزنامه شهروند منعکس خواهد شد.


نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
نشریه هنر سوم منتشر شد

نشریه داخلی اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران با نام "هنر سوم" منتشر شد.

 

 

نشریه "هنر سوم" به صاحب امتیازی اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران، مدیر مسوولی منوچهر باستانی و سردبیری مهدی جمشیدی ویژه زمستان 93 منتشر شد.

این نشریه در 48 صفحه شامل مطالب اختصاصی صنف و مطالب عمومی بصورت تمام رنگی منتشر و  ویژه اعضاء صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران می باشد و بصورت داخلی توزیع می گردد.

منوچهر باستانی رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمرداران تهران و مدیر مسوول نشریه "هنر سوم" گفت؛ با تصویب هیأت مدیره اتحادیه و موافقت اتاق اصناف تهران، این صنف برای اولین بار نشریه داخلی خود را منتشر نمود و قرار است بصورت فصلنامه داخلی در سال آینده منتشر گردد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
انتخابات شورایاری در محله طرشت

اعضاء ائتلاف صدای مردم

شورایاری محله طرشت

(رأی تو، سعی ما، محله بهتر)


1

 

رمضانعلی جمالی
(لیسانس بانکداری)

مهدی جمشیدی
(لیسانس مدیریت)

مرضیه باقری
(لیسانس مهندسی نرم افزار)

مهدی مظفری
(لیسانس مهندسی صنایع)

فاطمه کهندانی
(لیسانس حسابداری)

محمد حسین مهدی
(کارشناس تربیت بدنی)

محمد حسین شیخ
(لیسانس مدیریت)



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
کاندیدای شورایاری محله طرشت

کد انتخاباتی کاندیدانامنام خانوادگی
51256 هادی آگاهی فرد
43147 مجید امیری
52745 مرضیه باقری
63848 مریم باقری
50021 یوسف باقری فارسی
42451 آرش تجربه کار
59897 رمضانعلی جمالی هنجنی
49571 مهدی جمشیدی
50694 آمنه حسین مردی
52998 محسن حسینمردی
53000 محمدباقر حسینمردی
62609 محمد خدارحمی
61412 داور داوری
42877 میثم راسخ
57795 رضا رحمانی
45440 عبدالرضا سخائی
51908 پیمان سلیمان زاده مقدم
52006 حامد شرىف علىاىى
41425 مهدی شریفی علیایی
52425 حمزه شیخ
42560 محمدحسین شیخ
61963 مسعود طالبی ساریقه
60739 محمود طاهری شاه یوردی
45068 رضا طرشتی نژاد
41233 علی عابدینی
46295 مهدی عابدینی
53818 عباس عارفی پور
57825 معصومه عبداللهی
50540 ربابه قهرمانی
55871 غلامرضا کاظم زاده
43762 محمد کاظمی بیدهندی
47040 سیدابوالخیر کراماتی
52918 فاطمه کهندانی
43812 محمدصادق لطفعلی خانی
50885 جلال محمدی
52611 زهرا محمدی
42196 فرزانه محمدی
49293 احمدرضا محمودی
46924 حامد محمودی
43926 علیرضا مشهدی
44261 مهدی مظفری
49688 سلمان معینی کربکندی
41657 محمد حسین مهدی


نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
اختتامیه جشنواره هنر دهم برگزار شد

در مراسم اختتامیه جشنواره هنر دهم که باحضور مقامات مسئول ، روسای اتحادیه ها و جمعی از آرایشگران مردانه شهر تهران برگزار گردید، از سه آرایشگر برتر شهر تهران تجلیل شد.

 

   

این مراسم با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از روسای اتحادیه آرایشگران مردانه کشور، جمعی از روسای اتحادیه های صنوف تهران و جمعی از آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

در این مراسم مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خلال سخنرانی خود ضمن تشکر از دست اندرکاران جشنواره و همکاری مسئولین امر که در این زمینه به اتحادیه یاری رساندند و همچنین استقبال آرایشگران مردانه تهران که در این جشنواره شرکت کردند، اظهار داشت: اتحادیه آرایشگران مردانه تهران از سال 89 اقدامات در زمینه برگزاری این جشنواره را آغاز کرده که هم اکنون نتیجه داده است. این اقدام مثبت می تواند ادامه یافته و در سال های آینده شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره باشیم.

همچنین قبادی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد اسلامی در ادامه به سخنرانی پرداخت و خاطر نشان کرد: این سیر خوبی که آغاز شده باید همچنان در آینده ادامه پیدا کند و برای دوره های بعد تلاش خواهد شد تا برای هر مدل نامی مرتبط و متناسب با فرهنگ ایرانی انتخاب شود. نکته مثبت قضیه این است که از زمانی که این طرح در کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد مطرح شد، بازخوردهای بسیار خوبی گرفتیم و همه برخوردها در این زمینه مثبت و همراه با امیدواری بود.

وی با اشاره به این که از این به بعد سعی در ساماندهی بیشتر در زمینه مدل های مو انجام خواهد شد، افزود: در بخش مدل مو سعی بر این داریم که مدل ها بیش از پیش ساماندهی شود و قصد داریم اقداماتی صورت پذیرد که مدلینگ به صورت یک شغل رسمیت پیدا کند.

در ادامه این مراسم از اعضاء نخبگان اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تقدیر به عمل آمد و آقایان مرادی ، یوسفی و میرزاجانی که علاوه بر آرایشگری به ترتیب در زمینه های نقاشی، شعر و نویسندگی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این اختتامیه آقایان اکبری، اهلی و نوروزی به عنوان آرایشگران برتر شهر تهران موفق به کسب تندیس قیچی طلایی نخستین جشنواره "هنردهم" شدند و از ژورنال رسمی مدل مو مردانه ایرانی با نام " هنردهم" رو نمایی شد.

گفتنی است فرزاد حسنی اجرا این مراسم را به عهده داشت.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
نخستین ژورنال رسمی مدل مو مردانه مجوز گرفت

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از صدور مجوز چاپ نخستین ژورنال رسمی مدل موی مردانه خبر داد و گفت: این جشنواره طی سال‌های آینده به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" اظهار داشت: پس از پایان کار دبیرخانه جشنواره و ثبت نام آرایشگران مردانه تهران و ارائه آثار خود به جشنواره، تمام آثار ارائه شده به جشنواره "هنر دهم" مورد بررسی داوران قرار گرفت و پس از بررسی ناظران و مراجع قانونی ذی صلاح، مجوز انتشار اولین ژورنال رسمی مدل موی مردانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

وی ادامه داد: تمام آثار مدل مو مردانه که در ژورنال منتشر می‌شود، توسط داوران بخش انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران بر اساس شاخصه‌های تعیین شده بررسی و داوری می‌شود و سه آرایشگر برتر شناسائی و در روز جشن بزرگ خانوادگی آرایشگران و رونمایی از ژورنال معرفی و تندیس جشنواره به آنان اهدا خواهد شد.

مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور پس از دریافت لوح تصویری آثار جشنواره و بررسی کارشناسی خود، به استناد بند 6 ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 20/10/85 مجلس شورای اسلامی و به موجب رأی موافق کمیسیون صدور مجوز پروانه انتشار رسانه‌های تصویری و نوشتاری مد و لباس اسلامی ایرانی، مجوز انتشار ژورنال با نام "هنر دهم" را صادر کرد.

وی یادآور شد: اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه در اوایل اسفند ماه رونمایی خواهد شد و توزیع آن در محل آرایشگاه‌های مردانه شهر تهران صورت می‌گیرد و یک جلد از آن هم برای رؤسای اتحادیه‌های آرایشگران مردانه کلان شهرهای کشور ارسال می‌شود.

بنابر این گزارش: جزئیات جشنواره و مدل‌های برتر و همچنین محل جشنواره در نشست خبری هفته آینده با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره عنوان خواهد شد. ضمن اینکه طی سال‌های آینده این جشنواره به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
برترینهای مدل مو مردانه انتخاب شدند

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از انتخاب برترین ها در بخش مدل مو مردانه خبر داد.

 

دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" از انتخاب برترین ها در بخش مدل مو مردانه خبر داد.


مهدی جمشیدی با بیان این مطلب افزود؛ پس از پایان مهلت ثبت نام و ارائه آثار توسط آرایشگران شهر تهران، کار بررسی مدل های ارسالی از روز شنبه 20 دی ماه آغاز و صبح امروز، برترین ها در بخش مدل مو مردانه انتخاب شدند.

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین های مدل مو مردانه گفت؛ مدل های منتخب جهت تأیید نهایی، به دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و پس از بررسی کارشناسان مربوطه، آثار نهایی شده برترین ها در اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" منتشر خواهند شد.

جمشیدی در خصوص انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران افزود؛ از روز شنبه 27 دی ماه و پس از معرفی اعضاء کمیته داوران انتخاب آرایشگران  برتر توسط رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، کار بررسی نهایی مدل ها بر اساس امتیاز بندی داوران آغاز و در نهایت از مدل های منتشر شده در ژورنال "هنر دهم"، 3 مدل برتر انتخاب و آرایشگران مدل های منتخب به عنوان آرایشگر برتر شهر تهران در سال93 معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به مراسم جشن بزرگ آرایشگران و اختتامیه جشنواره "هنر دهم" گفت؛ اوایل اسفندماه سال جاری مراسمی با حضور آرایشگران شهر تهران، مسوولین فرهنگی کشور و اصحاب رسانه در تهران برگزار و در این مراسم از ژورنال مدل مو مردانه رونمایی و به آرایشگران برتر شهر تهران تندیس "قیچی طلایی" اهداء خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ جشنواره "هنر دهم" برای نخستین بار در کشور به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن "گروه نواندیش بصیر" می باشد. روزنامه "شهروند" حامی رسانه‌ای و کلینیک پیوند مو و زیبایی "ایران نوین" حمایت مالی این جشنواره را به عهده دارد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
ژورنال مدل موی مردانه در راه است

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم با اشاره به برگزاری این جشنواره پیرامون مدل موی مردانه گفت: اوایل اسفند ماه از اولین ژورنال برترین‌های مدل موی مردانه رونمایی می‌شود.

 

مهدی جمشیدی دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین‌های مدل مو مردانه اظهار داشت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و توجه به مدل‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی، قانون مد و لباس توسط مجلس مصوب شده بود و طی چند سال اخیر به اجرای معاونت هنری وزارت ارشاد در آمده است.


وی در رابطه با لزوم برگزاری چنین جشنواره‌ای ادامه داد: تاکنون ما مدلی برای جوانان ترسیم نکرده‌ایم و در راستای فرهنگ‌سازی بین جوانان و جامعه و توجه به سبک زندگی، برگزاری این جشنواره را دنبال کردیم.

نخستین جشنواره "هنر دهم" امسال در بخش برترین های مدل مو مردانه در شهر تهران برگزار می‌شود و در سال‌های بعدی به صورت کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.

جمشیدی یادآور شد: ضمن اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف تهران و همچنین پلیس اماکن از این طرح پشتیبانی می‌کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در هفته پایانی فراخوان جشنواره قرار داریم، ثبت نام و ارائه آثار تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه دهم دی ماه است و این مهلت قابل تمدید نیست.

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم در خصوص بررسی آثار و مدل‌های ارسالی آرایشگران گفت: از روز شنبه سیزدهم دی ماه تمام مدل‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره بررسی و پس از کد گذاری توسط کمیته داوران جشنواره امتیاز دهی خواهند شد.

وی در خصوص مدل‌های ارسالی به جشنواره افزود: پس از امتیاز دهی، کمیته داوران بر اساس شاخص‌های تعیین شده، مدل‌های برتر معرفی و بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته شده، به آتلیه معرفی و تصویر آنان طبق تیپ بندی مشخص گرفته خواهد شد.

جمشیدی در پایان گفت: قرار است در اوایل اسفند ماه و در جشن بزرگ آرایشگران تهران، از اولین ژورنال رسمی هنر دهم، برترین های مدل مو مردانه رونمایی شود.

بنا بر این گزارش، این جشنواره به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کار گروه ساماندهی مد و لباس معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار و مجری طرح آن، گروه نواندیش بصیر است.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
تهران میزبان نخستین جشنواره هنر دهم

نخستین جشنواره انتخاب برترین های مدل موی مردانه در تهران برگزار می‌شود و قرار است بعد از ملی شدن، به صورت بین‌المللی برگزار شود.

 

مد آنلاین؛ مهدی جمشیدی، دبیر  جشنواره «هنر دهم» گفت: این جشنواره در بخش برترین‌های مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود و مجری طرح آن «گروه نواندیش بصیر» است.

وی در خصوص گستره فعالیت این جشنواره افزود؛ با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این جشنواره در سال نخست در شهر تهران برگزار و سال دوم، سوم و چهارم در سطح استان تهران، کشور و بین الملل برگزار خواهد شد.

جمشیدی گفت؛شرکت کنندگان در انتخاب مدل می بایست به شاخصه‌هایی همچون عدم تشابه به فرهنگ غرب، عدم شباهت به اصلاح زنانه و عدم شهره شدن در انظار عمومی توجه کنند.

دبیر نخستین جشنواره«هنر دهم» در خصوص نحوه شرکت در این جشنواره گفت: آرایشگران ابتدا می‌بایست به دبیرخانه جشنواره مراجعه و پس از اطلاع از شرایط شرکت در جشنواره، ثبت نام نمایند. مدل‌های انتخابی و آثار آرایشگران که بصورت تصویری ارسال می‌شود، پس از کد‌گذاری توسط داوران جشنواره بررسی و طبق شاخص های تعیین شده امتیاز بندی می‌شوند که در نهایت در صورت استقبال آرایشگران، 40 مدل برتر انتخاب و در اولین (ژورنال «هنر دهم» برترین های مدل مو مردانه) منتشر خواهد شد.

جمشیدی به ژورنال«هنر دهم» اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در کشور قرار است آثار برگزیده به عنوان برترین های مدل مو مردانه در اولین ژورنال رسمی مدل مو منتشر و در هفته نخست اسفند ماه سال جاری در جشن بزرگ آرایشگران مردانه تهران از آن رونمایی گردد.

به گفته وی شاخص‌های امتیازبندی مدل‌ها عبارتند از: انتخاب مدل بر مبنای فرهنگ ایرانی، خط‌بندی، سشوار و فرم‌بندی، محوسازی مو در کنار خط‌ها، هماهنگی اصلاح مو با الگوی مرفولوژی، استفاده صحیح از حالت‌دهندگان است و سن مدل‌های انتخابی می بایست بالای 18 سال تمام باشد.

بنابر این گزارش؛ مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 11 دی ماه اعلام شده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره تلفن 77625493 تماس بگیرند و یا به نشانی: تهران، دروازه شمیران، ابتدای خیابان برادران قائدی(هدایت سابق)، کوچه زرافشان، پلاک 12، اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، طبقه همکف، دبیرخانه نخستین جشنواره مراجعه کنند.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
پیشنهاد راه اندازی خانه شهید در محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت از پیشنهاد راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از پیشنهاد راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت به مسوول امور ایثارگران شهرداری منطقه 2 خبر داد و افزود؛ با توجه به اینکه قرار است در هر منطقه از شهرداری تهران خانه شهید منطقه راه اندازی شود و آن مکان تبدیل به موزه شهدای منطقه گردد، به همین منظور با بررسی های بعمل آمده در خصوص مکان یابی مناسب در سطح منطقه، شورایاری محله طرشت پیشنهاد احداث خانه شهید منطقه 2 در ضلع شمال شرق میدان سماء را به شهرداری منطقه 2 ارائه نمود.

جمشیدی در خصوص فعالیت خانه شهید منطقه 2 گفت؛ خانه شهید منطقه به نوعی موزه شهیدان هر منطقه به شمار میرود و در آن آثار و دست نوشته های شهدای گرانقدر منطقه جمع آوری و در معرض نمایش عموم قرار میگیرد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص این پیشنهاد گفت؛ پیش از این پیشنهاد تملک ملک به شهرداری ارائه گردید و در حال حاضر با مسوول ایثارگران منطقه 2 این موضوع در میان گذاشته شد که مقرر گردید پیگیری در این خصوص صورت و در صورت موافقت شهرداری و خانواده محترم شهید منظور، این ملک تملک و به خانه شهید منطقه 2 تبدیل گردد.

شایان ذکر است به زودی از کتاب فرهنگ نامه شهدای محله طرشت تحت عنوان کتاب عرشیان رونمایی می گردد.



نظر دهید ()
نویسنده : مهدی جمشیدی
<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست یادداشتها

در آینده زندگی کن!
فقط یه راه هست که در مسیر قرار بگیری!
فقط یه راه هست که دانا بشی!
فقط یه راه هست که احمق نباشی!
با هیچ کس راز مگوی
[عناوین آرشیوشده]